CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Καλαμαράκια με ντομάτα και κρασί στο τηγάνι,τα νόστιμα και γρήγορα

Πιστεύω να πήρατε στο μπαλκόνι σας το καφεδάκι σας,σήμερα εδώ τουλάχιστον στη Κρήτη την ώρα που σας γράφω την συνταγή μου ο καιρός είναι καταπληκτικός,τώρα την μέρα που θα την δείτε εσείς δεν ξέρω τι θα γίνετε με τον καιρό μας εδώ. Θέλω να ξέρετε ότι δεν γράφω κάθε μέρα συνταγές μόνο όταν έχω χρόνο και τις μαγειρεύω.
Τα καλαμαράκια γίνονται με αμέτρητους τρόπους,εδώ εγώ θα σας δείξω τον πιο συνηθισμένο και εύκολο τρόπο χωρίς να χάνετε πολύ ώρα στην κουζίνα σας,πάμε στα γρήγορα να τα αγοράσουμε και στην κουζίνα παρακαλώ για να βρουν τα παιδιά μας φαγητό να φάνε εεε!!!!..άντε μωρέ να δώσουμε και στους άντρες μας κάτι να φάνε,εσείς τι λέτε;


Υλικά:
  • 1 κιλό καλαμαράκια
  • 2 κρεμμύδια (ψιλοκομμένα)
  • 2 φύλλα δάφνη
  • 1 ποτήρι του κρασιού άσπρο κρασί
  • 1/2 ποτήρι του κρασιού λάδι
  • 3 ώριμες ντομάτες τριμμένες στον τρίφτη
  • αλάτι,πιπέρι
Εκτέλεση:
Καθαρίζουμε και πλένουμε καλά τα καλαμαράκια μας και τα αφήνουμε στην κατσαρόλα μέχρι να κόψουμε τα κρεμμύδια και να τρίψουμε τις ντομάτες. Τώρα παίρνουμε την κατσαρόλα,βάζουμε μέσα το ψιλοκομμένο κρεμμύδι,την δάφνη μας και ανοίγουμε τη φωτιά μας σιγανή μέχρι να πιουν το νερό τους.
Αφού πιουν το νερό τους θα ρίξουμε μέσα στην κατσαρόλα μας το κρασί,το λάδι και την δάφνη που θα μας δώσει και το άρωμα στο φαγητό μας,θα ανακατέψουμε για 5-6 λεπτά, τώρα θα βάλουμε μέσα και την τριμμένη μας ντομάτα,το αλάτι που θέλουμε,χαμηλώνουμε την φωτιά μας και τα αφήνουμε να μείνουν στο λάδι και να μαλακώσουν. Στο τέλος στο πιάτο μας θα βάλουμε και το πιπέρι,ξέρετε δα εεεε;;;...το άρωμα που σας λέω κάθε φορά για να μην το ξεχνάτε.
Αυτό ήταν βρε παιδιά, τίποτα το δύσκολο; όχι πέστε μου δηλαδή για να ξέρω και εγώ τι άλλο θα σας κάνω για να σας βρω και να σας κάνω τις πιο γρήγορες συνταγές που μπορώ και κάνω τόσα και τόσα χρόνια.
Ξέχασα να σας πω πως τα σερβίρω εγώ για να φάνε τα παιδιά μου αλλά και εμείς με το Γιώργο(ο άντρας μου βέβαια), με τηγανιτές πατάτες μαγειρεμένες σε μπόλικο λάδι και με αλάτι που το ρίχνω από πάνω αφού τις έχω ψήσει φυσικά, φέτα και μία σπέσιαλ σαλάτα πράσινη και τι άλλο μας λείπει;ένα ποτήρι κρασί άσπρο φυσικααα....
                           
Καλή όρεξη σε σας και σε όλους μας..
                                                Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου