CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Γλυκό με ξηρούς καρπούς,φύλλο κρούστας και σιρόπι

 Καλό σας μήνα...δεν πειράζει βρε παιδιά που σήμερα είναι 02-04, το ίδιο κάνει..εντάξει;;....
Θέλετε να κάνουμε ένα γλυκάκι με 5-6 υλικά; νόστιμο;γρήγορο;νηστίσιμο; και εύκολο; σας αρέσει η ιδέα μου;τι λέτε...να σας την πω;..θέλετε και φωτογραφίες που σας έβγαλα να τις δείτε;Πέστε μου τι θα θέλατε να σας γράψω;..κάτω από τις συνταγές υπάρχει η λέξη σχόλιο, εκεί λοιπόν θα μπορούσατε να μου γράψετε τι θα θέλατε σε συνταγή να σας γράψω θα ήταν μεγάλη μου χαρά να το κάνω για σας φίλοι μου, ειλικρινά σας το λέω, με όλη μου την αγάπη.


Υλικά:
  • 1 πακέτο φύλλο κρούστας
  • 250 γραμμάρια αμύγδαλα με τη φλούδα τους ψημένα χωρίς αλάτι
  • 1/2 κουταλάκι του καφέ κανέλα
  • 3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
  • 250 γραμμάρια βιτάμ









Σιρόπι:
  • 3 ποτήρια νερό
  • 1 και 1 /2 ποτήρι ζάχαρη
  • 1 σταγόνα κανέλα
  • 2-3 φλούδες από λεμόνι

Εκτέλεση:
Αμύγδαλα,ζάχαρη και κανέλα τα βάζω στο μούλτι και τα χτυπώ καλά. Έχω βγάλει από το ψυγείο τα φύλλα και έχουν έρθει σε θερμοκρασία δωματίου,βουτυρώνω καλά το ταψί,τα ανοίγω και τα κόβω στη μέση 'η τα αφήνω ολόκληρα(γίνονται μεγαλύτερα έτσι),όπως θέλετε εσείς. Βάζουμε μία κουταλιά της σούπας από το μείγμα επάνω στο φύλλο(από την μία άκρη στην άλλη,βλέπε φωτογραφίες),και το κάνω ρολό,το γυρίζω γύρω-γύρω σαν χοχλιός και τα τοποθετώ στο καλά βουτυρωμένο ταψί μας.
Τώρα λιώνω το υπόλοιπο βιτάμ που έχει μείνει από το βουτυρωμένο ταψί και περιχύνω τα στρουφιχτά γλυκά μας από πάνω,να πάει παντού σε όλα,τα ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο για 1 ώρα στους 170 βαθμούς.
Τώρα κάνω το σιρόπι,βάζω όλα τα υλικά για το σιρόπι μέσα στη κατσαρόλα και τα αφήνω να βράσουν,από την ώρα που θα αρχίσει ο βρασμός μετράμε 8-9 λεπτά και το κλείνουμε(το αποσύρουμε από τη φωτιά),βγάζουμε τις φλούδες του λεμονιού και περιχύνουμε με μία κουτάλα σιγά-σιγά τα γλυκάκια μας μόλις βγουν από το φούρνο. Το σιρόπι πρέπει να είναι ζεστό όταν θα το βάλετε στα γλυκά επάνω.
Προσοχή,δεν βουτυρώνουμε τα φύλλα,όπως είναι ρίχνουμε επάνω το μείγμα μας από τους ξηρούς καρπούς δεν το ξέχασα.



Καλή σας όρεξη και με μια ρακή είναι ότι πρέπει.
Μαριλένα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου