CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Μαγειρίτσα Παραδοσιακή (εύκολη και γρήγορη)

Σε λίγες μέρες έρχεται το Πάσχα, μια από τις ομορφότερες γιορτές του χρόνου, έχουμε να φάμε πάλη, Παναγία μου βοήθαααα....και μα την αλήθεια δεν ξέρω από που να βάλω αρχή πάνω στην σελίδα μου από συνταγές εννοώ βέβαια, να αρχίσω για τα αυγά; Την μαγειρίτσα; Το κοκορέτσι; Τα σκαλτσούνια; Από πασχαλινές σοκολάτες; Από τον πιο απλό κορμό; Από πασχαλινή σαλάτα;;;... Βοηθάτε με βρε παιδιά, αλήθεια σας λέω τα έχω ψιλοχαμμένα, τι ψιλό...εντελώς χαμένα. Έχω όμως την εντύπωση ότι θα προσπαθήσω να σας φανώ και τώρα κάπως χρήσιμη με τις ταπεινές μου συνταγές και ο Θεός να βάλει το χέρι του να τις κάνετε και να είναι νόστιμες, οικονομικές, εύκολες και συνάμα όπως κάθε φορά γρήγορες.
Λοιπόν, εδώ σας γράφω την μαγειρίτσα που κάνω με τον πιο εύκολο τρόπο, μάλιστα μπορείτε να πάρετε τα έντερα από τώρα, να τα καθαρίσετε, να τα γυρίσετε, να τα κόψετε και να τα βάλετε στην κατάψυξή σας, οπότε μόλις τα χρειαστείτε θα σας έρθουν κουτί. Μάλιστα μπορείτε να κάνετε μερικά σακουλάκια από έντερα, συκωταριά, με όση ποσότητα εσείς θέλετε και έτσι θα κάνετε μερικές φορές μαγειρίτσα, εγώ έτσι κάνω από τώρα έχω έτοιμα τα έντερα μου και την συκωταριά, οπότε δεν σκάω.
Πάμε παρακάτω λοιπόν στην συνταγή μου.....

Υλικά:
  • 1 συκωταριά ολόκληρη
  • 600-800 γραμμάρια έντερα
  • 1 φλ. τσαγιού λάδι
  • 3 μαρούλια ψιλοκομμένα
  • 2 ματσάκια κρεμμύδια δροσερά ψιλοκομμένα
  • 1 φλ. τσαγιού ρύζι
  • 3 αυγά
  • 3 λεμόνια μέτρια (ο χυμός τους)
  • 1/2 φλ. τσαγιού άνηθο
  • αλάτι, πιπέρι φρεσκοτριμμένο

Εκτέλεση:

Πλένω όλα τα κρέατα-χορταρικά, γυρίζω τα έντερα με καλαμάκι και τα πλένω με ξύδι και βραστό νερό. Τα έντερα και τη συκωταριά τα ζεματώ για 10-15 λεπτά περίπου. Μόλις βράσει, κόβω τη συκωταριά σε πολύ μικρά κομμάτια και τα έντερα και αυτά τα ψιλοκόβω. Σε κατσαρόλα μεγάλη ρίχνω το λάδι, προσθέτω τα κρεμμύδια και τσιγαρίζω (έντερα, συκώτια) για 3-5 λεπτά. Προσθέτω τα μαρούλια, τον άνηθο, λίγο αλάτι και 2-3 ποτήρια νερό και χαμηλώνω τη φωτιά να σιγοβράσουν. Μόλις βράσουν και είναι ψημένα ρίχνω το ρύζι, το αλάτι, συμπληρώνω ζεστό νερό εάν χρειάζεται. Αφού είναι ψημένα σβήνω τη φωτιά, χτυπώ τα αυγά, προσθέτω λίγο - λίγο ζουμί από τη μαγειρίτσα και χτυπώ γρήγορα και συνεχώς. Κουνώ ελαφρά την κατσαρόλα να πάει το αυγολέμονο παντού ρίχνω και φρεσκοτριμμένο πιπέρι και σερβίρω σε βαθιά πιάτα.

Καλή σας όρεξη και καλή σας Ανάσταση σε όλους εσάς και στις οικογένειές σας.
Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου