CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Χοχλοί (σαλιγκάρια) με πλιγούρι

Χοχλοί (σαλιγκάρια),με πλιγούρι έχετε φάει παρακαλώ; εδώ στην όμορφη Κρήτη μας το κάνουμε και είναι μούρλια σας λέω,πανεύκολο μα και γρήγορο,εάν το κάνετε μία φορά δεν υπάρχει περίπτωση να μην το ξανακάνετε και να μην καλέσετε τους φίλους σας να τους κεράσετε,αρκεί να τους πείτε να φέρουν αυτοί ένα κόκκινο καλό κρασάκι και φυσικά την καλή τους παρέα...ξέρετε εσείς βέβαια τι λέω...με μάθατε τόσο καιρό;;;;....να μην πούμε και το αστείο μας να  γελάσουμε;....Χα...Χα..ποιος γέλασε μωρέ με τόσο αστείο;...τι κρύα που τα λέω;; ελάτε βρε παιδιά αφού εγώ σας έχω πει ότι λέω και καμιά φορά κρύα αστεία αλλά εάν θέλετε να σας γράφει η αγαπημένη μου ανηψιά η Ντίνα και κανένα ανεκδοτάκι που τότε θα γελάτε πραγματικά από τα αστεία της πέστε μου τω και θα γίνει...άστε την Ντίνα δουλεύει αρκετά και την  έχω κουράσει....Ντίνα μου τα φιλιά  και την αγάπη μου σου στέλνω...
Πάμε στη συνταγή μου γιατί έπιασα πάλι τη φλυαρία και θα πάει ο χρόνος σας στα έτσι...

Χοχλοί (σαλιγκάρια) με πλιγούρι

Υλικά:
500 γραμμάρια πλιγούρι
1 κιλό χοχλοί καθαρισμένοι
1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι,το κόβω σε λεπτές ροδέλες
5-6 ώριμες ντομάτες,τις τρίβουμε στον τρίφτη
αλάτι,πιπέρι
1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο

Εκτέλεση:
Έχετε καθαρίσει τους χοχλιούς έτσι που σας έχω δείξει,τους αφήνετε στην άκρη,παίρνετε μια κατσαρόλα και βάζετε το λάδι,το κρεμμύδι και τους χοχλιούς,τους ανακατεύετε και τους ψήνετε για 10-15 λεπτά,τους τσιγαρίζετε,δηλαδή τους τραβάτε από την κατσαρόλα και ρίχνατε μέσα 2 ποτήρια νερό ζεστό,αφήνετε να βράσει καλά και βάζετε το πλιγούρι,το ανακατεύετε και το αφήνετε να ψηθεί, σε χαμηλή φωτιά να μην σας πιάσει,προσοχή να μην σας κολλήσει και να μην παραψηθεί,αφού ψηθεί θα ρίξετε τους χοχλιούς θα τους ανακατέψετε καλά,θα κλείσετε τη φωτιά σας και θα ρίξετε μπόλικο πιπέρι από πάνω,μην αφήσετε την κατσαρόλα επάνω στη φωτιά γιατί θα τραβήξει όλα τα υγρά του και μετά που θα βουτήξουμε το ψωμί μας;.
Σερβίρω με ψωμί,να είναι ζεστό το φαγητό σας,ε..όχι βέβαια ότι εάν είναι παγωμένο ότι δεν τρώγετε,μην τρελαθούμε κιόλας...
                                                 Καλή σας όρεξη και στην υγειά σας με την παρεούλα σας.
                                                                                                Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου