CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Τριμμένη φρυγανιά από υπολείμματα ψωμιών(για τα σνίτσελ-μπιφτέκια -κεφτέδες- μπεσαμέλ κ.λ.π.)

Όλοι μας ξέρουμε πόσο δύσκολα τα βγάζει αρκετός κόσμος, είναι χιλιάδες ο κόσμος που δεν έχει να φάει ούτε μια φέτα ψωμί, έτσι δεν είναι; Και δεν είναι μόνο ο άγνωστος, δεν είναι μόνο οι φίλοι μας που δεν ξέρουμε τί περνάνε, δεν είναι μόνο τα αδέλφια μας, αλλά είμαστε και εμείς οι ίδιοι που δεν το έχουμε καταλάβει δυστυχώς που πάμε, που τραβάμε και τί θα κάνουμε ή τί έχουμε να τραβήξουμε ακόμα αν συνεχίσει έτσι το πράγμα. Γι' αυτό λοιπόν και εγώ εδώ θα σας γράψω τί θα κάνετε τα υπολείμματα από τα τόσα ψωμιά που πετάμε, τα κομμάτια από τα διάφορα παξιμάδια που μένουν, τα κομμάτια από τα διάφορα μπισκότα, από τα κέικ μας, με όλες τις γεύσεις φυσικά μέσα δεν μπορείτε να καταλάβετε πόσα πολλά πράγματα θα κάνουμε, σε φαγητά, σε σαλάτες ακόμα και στα γλυκά μας. Ναι, αυτό που ακούσατε φίλοι μου αγαπημένοι, είπαμε εδώ δεν πετάμε τίποτα: ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ όλα αξιοποιούνται, αυτό που νιώθω πριν γράψω μια συνταγή, τρώγονται και δεν πετάγονται, νομίζω ότι σας το έχω αποδείξει σε μερικές μου συνταγές που σας έχω γράψει, ψάξτε λοιπόν μόνοι σας μέσα στην σελίδα μου και θα το βρείτε.
Τί θα γίνει μωρέ παιδιά με αυτή την πολυλογία μου;...Σας κουράζω και θυμώνω μαζί μου, αλλά έχω την εντύπωση ότι εάν δεν σας γράψω αυτό που νιώθω κάθε φορά που θέλω να σας γράψω μια συνταγή είναι σαν να μην γράφω από μέσα από την ψυχή μου, αλλά σας γράφω γιατί έτσι μου αρέσει, δεν είναι όμως έτσι με μένα. Γράφω γιατί το θέλω, γιατί το ΖΩ...
Μαριλένα

Θα τα χρησιμοποιείστε σε φαγητά, σαλάτες, μπιφτέκια, απλά, γρήγορα και εύκολα στο σπίτι σας.

Υλικά:
όλα τα μπαγιάτικα ψωμιά σας, όσα έχετε

Εκτέλεση:

Κόβουμε το ψωμί σε φέτες,τις φουρνίζουμε στο φούρνο μας, να ψηθούν και να πάρουν χρώμα, τις αφήνουμε να κρυώσουν καλά, τις περνάμε από το multi μας και τις τρίβουμε. Αυτό ήταν φίλοι μου, αφήνουμε να κρυώσει, την βάζουμε σε σακουλάκια στο ψυγείο μας και την χρησιμοποιούμε για καιρό, δίνουμε και σε φίλους μας.
Την χρησιμοποιείτε στα μπιφτέκια, σνίτσελ, κεφτεδάκια, επάνω από την μπεσαμπέλ σας και όπου εσείς θέλετε.
                                                                       Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου