CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Μαρμελάδα με φράουλες, νόστιμη, γρήγορη και ....εύκολη



Καλημέρα...καλημέρα στην παρέα μου, τί κάνετε φιλαράκια μου;;....εεεε....όλα καλά;.. Τί θα κάνουμε σήμερα;εε...φράουλα φίλοι μου φρούτο, όμορφο, χρώμα κόκκινο, έρωτας, αγάπη, γεύση συναρπαστική, γλυκό, ψωμί, μαρμελάδα, εύκολη, νόστιμη, γρήγορη  και τί δεν θα μπορούσα να σας  γράψω για αυτό το υπέροχο φρούτο!
Φύτεψέ στο κήπο σου, στη γλάστρα σου, στο παρτέρι σου, της δίνεις λίγο νερό, λίγη αγάπη και τι δεν σου δίνει; Όλη της την γεύση και την ομορφιά της. Τα παιδιά τρελαίνονται, οι μεγάλοι κουζουλαίνονται, είναι μικρά φρουτάκια, ζουμερά, με λίγο  νερό ξεπλένεις και χλαπς-χλαπς τα τρως.
Γι' αυτό και εγώ σήμερα θα σας πω πώς να κάνετε  την μαρμελάδα μου με τον δικό μου τρόπο, γιατί θέλω να την μοιραστώ και αυτή, όπως τόσες και τόσες συνταγές, με εσας.


Υλικά:

  • 1 κιλό φράουλες
  • 400 γραμμάρια ζάχαρη
  • 1/2  λεμόνι το χυμό του


Εκτέλεση:

Πλένω και καθαρίζω  τις φράουλες από το κοτσάνι τους, σε μία κατσαρόλα τις βάζω μέσα (εάν είναι μεγάλες τις κόβω στα 2, αλλιώς τις αφήνω όπως είναι) και ρίχνω μέσα τη μισή ζάχαρη και αρχίζω με το χέρι μου ή με μια ξύλινη κουτάλα τις ανακατεύω καλά να πάει παντού η ζάχαρη. Προσοχή δεν έχω  ανάψει την κουζίνα μου  αυτά τα κάνω χωρίς φωτιά, εκτός  ηλεκτρικής κουζίνας.
Αφού τις ανακάτεψα καλά ρίχνω και την υπόλοιπη ζάχαρη και ανακατεύω ακόμα λίγο, το αφήνω για 20 λεπτά στην άκρη να ξεκουραστεί, τώρα ανάβω τη φωτιά μου και μόλις αρχίζει να παίρνει βράση χαμηλώνω τη φωτιά και δεν απομακρύνομαι από εκεί, θέλει να την ανακατεύουμε πότε- πότε γιατί κολλάει όπως όλες οι μαρμελάδες και φυσικά τα γλυκά μας. Σε 25 λεπτά περίπου δοκιμάστε για να δείτε εάν είναι έτοιμη, δεν βάζω νερό καθόλου.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ανακατεύω μόνο με ξύλινη κουτάλα και όταν δοκιμάζω δεν βάζω ποτέ το ίδιο κουτάλι μέσα γιατί την έχασα σίγουρα από χέρι, ζαχαρώνει, μουχλιάζει και πάει για τα σκουπίδια. Για όλα αυτά που σας έχω γράψει εδώ προσοχή και να τα θυμάστε σε όλα σας τα γλυκά του  κουταλιού, τις μαρμελάδες σας και γενικά σε όλα.
Τις ρίχνω το χυμό από το λεμόνι, θα είναι έτοιμη όταν την δοκιμάζω με 1 κουταλάκι στο πιάτο κάνω μια γραμμή και αν η μαρμελάδα απλώσει θέλει ακόμα ψήσιμο, εάν σταθεί είναι έτοιμη κλείνω τη φωτιά, αποσύρω την κατσαρόλα από τη κουζίνα για να σταματήσει η βράση της. Εδώ εγώ αλλάζω και την κατσαρόλα για να μου κρυώσει λίγο γρήγορα να κάτσω να της κάνω λίγο παρέα με μια φέτα ψωμί και να τη δοκιμάσω, να της πω ένα ευχαριστώ και πόσο πολλή με έκανε υπερήφανη με τα φρουτάκια της που μου έδωσε και θα έχω για πολλή καιρό να την απολαμβάνω, στο πρωινό μου, στα γλυκά μου, στους παππούδες, στις γιαγιάδες, στις επισκέψεις μου και φυσικά να πάω και κανένα βαζάκι αν μου μείνουν στις αγαπημένες μου φίλες.
Την αδειάζω σε βάζα, την γυρνάω ανάποδα, κρυώνει καλά, την αποθηκεύω και την απολαμβάνω. Αυτή ήταν η ιστορία μου με τις φράουλες, απολαύστε τη και με λίγο γιαούρτι, είναι καταπληκτικό σε γεύση και σαν γλυκό της ρακής, τσικουδιάς,και..και...
                                       Καλή σας επιτυχία και καλή σας όρεξη με τις φράουλες.
                                                                                   Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου