CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Φετόπιτα - τυρόπιτα χωρίς φύλλο

Και τί δεν θα έδινα...
Για ένα κομμάτι ακόμα από αυτή την φετόπιτά μου...και λέω μου, γιατί την έφτιαξα αφού μου είπε μια ξαδέλφη μου η Έρη πώς την έκανε..εγώ την άλλαξα κάπως και πρόσθεσα υλικά. Έτσι έγινε η φετόπιτά μου!!..Κάντε την και βάλτε τη στην κατάψυξη σε μικρά ατομικά ταψάκια...βγάλτε τη λίγο πριν τη χρειαστείτε και θα <<μείνετε>>..η όλη διαδικασία της φετόπιτας είναι μόνο 8 λεπτά..είναι για να σας πω....γρήγορη, εύκολη, νόστιμη και μπορούν να την φάνε και να την απολαύσουν ....όλες οι ηλικίες!







Υλικά:

  • 1 και 2/4 ποτηριού αλεύρι
  • 1 ποτήρι νερό
  • 1 φλιτζ. του καφέ σουσάμι και μαυροκούκι (μαύρο σουσάμι)
  • 3 αυγά
  • 800 γραμμ. φέτα
  • 280 γραμμ. γιαούρτι
  • 120 γραμμ. βούτυρο λιωμένο και κρύο και λίγο ακόμα σε στέρεα μορφή
  • 5-6 φύλλα δυόσμου χοντροκομμένα



Εκτέλεση:

 Βάζουμε σε μεγάλο μπολ ή λεκάνη το αλεύρι, το νερό, τα αυγά, το γιαούρτι και το βούτυρο και τα χτυπάμε να γίνουν ένας πηχτός χυλός. Προσθέτουμε τη φέτα τρίβοντας τη με το χέρι και τον δυόσμο και ανακατεύουμε απαλά να πάνε παντού, αλλά να μη λιώσουν. Λαδώνουμε και αλευρώνουμε ένα ταψί ή πυρέξ, ρίχνουμε το μείγμα μέσα και πασπαλίζουμε με το μείγμα σουσαμιών και δύο τρία κουταλάκια βούτυρο επιπλέον. Τοποθετούμε το ταψί σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς μέχρι να ροδίσει καλά. Καλή σας όρεξη!

                                                                                        Μαριλένα

14 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΙΛΕΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eυκολη φαίνεται για να δούμε τι θα μου βγεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά την φτιάξατε; Εάν ναι, σας άρεσε; Ευχαριστώ πολύ που με ακολουθείτε στην κουζίνα μου!

      Διαγραφή
  3. εχω φτιαξει παρομοια η διαφορα ηταν στις ποσοτητες φουσκωσε και μετα επεσε και εγινε χαλια και αλευρι εβαλα φαρινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας,εάν θέλετε φτιάξτε όπως σας την έχω γράψει εγώ αλλά όχι σε μεγάλο ταψί,σε μέτριο και μετά μου λέτε. Μαγείρισσα δεν είμαι, είμαι μια μαμά που σας γράφω ότι μαγειρεύω και με τον τρόπο που τα μαγειρεύω! Σας ευχαριστώ που ήρθατε στην κουζίνα μου.Καλό σας βράδυ.







      Διαγραφή
  4. I am tempted to make it today. It is a very cold day here in Chicago. Let's see how is it going to come up.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βγαινει πολυ νόστιμη η τυρόπιτα .Τα υλικα σας ειναι πολυ σωστά. Μπράβο! Απλα φουσκωσε κ επεσε κι η ζυμη ηταν ωμη μεσα. Μετα απο μια ωρα ψησιμο. Κι απ εξω μια χαρα ψημενη. Εκτελωντας τη συνταγή οπως τη γραφετε. Ισως να ειναι καποιο λαθος στη σειρα. Ισως να μην πρεπει να μπαίνουν ολα μαζι. Αλλα να ανακτευονται λιγο λιγο. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω κάτι, βάζουμε ένα ολόκληρο πακέτο και 2/4 ακόμα από ένα ποτήρι αλεύρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή