CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Γαρίδες λαδολέμονο, εύκολο, νόστιμο και γρήγορο

Γαρίδες με λαδολέμονο σκέφτηκα να σας γράψω σήμερα, είναι μια εύκολη, γρήγορη συνταγή και τι άλλο;;...μα φυσικά νόστιμη. Θα θέλατε αγαπημένοι μου μάγειροι και μαγείρισσες να την κάνουμε όλοι μαζί και να δούμε αποτελέσματα και αν θα φαγωθεί όπως φαγώθηκε και σήμερα στο σπίτι μου;;εεεεε;;;...όμως δεν έβγαλα φωτογραφίες γιατί κόμπλαρε το κινητό μου, μόνο πριν τις ψήσω , τώρα τελευταία δυστυχώς το παθαίνει και πολύ φοβάμαι ότι σύντομα θα πρέπει να αγοράσω ένα τηλέφωνο καινούργιο, αλλά σε τέτοιες εποχές που ζούμε θα πρέπει να βάλω κουμπαρά στην άκρη όπως όταν είμαστε μικρά παιδιά θυμάστε και θέλαμε να πάρουμε κάτι; Αυτό δεν κάναμε; Εγώ πάντως και ο αδελφός μου ο Αδάμ από ό,τι θυμάμαι το έκανε, μετά από ένα διάστημα τον σπούσαμε και αγοράζαμε αυτό που θέλαμε. Για να δούμε θα πιάσει ξανά το κόλπο αυτό;..για να δούμε. Πάμε μωρέ να γράψουμε καμιά συνταγή και όλο και θα βρούμε μια λύση,ο.κ...;;


Υλικά:
  • 1 κιλό γαρίδες (μεγάλες να είναι κάπως για να μπορείτε να τις καθαρίσετε εύκολα)
  • 1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
  • 3 κουταλιές της σούπας ξύδι
  • πιπέρι
  • 3 λεμόνια ο χυμός τους
  • 1/2 ποτήρι του κρασιού λάδι
  • λίγο μαϊντανό ψιλοκομμένο (εάν σας αρέσει, δίνει άλλη γεύση, εγώ έβαλα γιατί μου αρέσει)

Εκτέλεση:

Πλένουμε τις γαρίδες, τις πλένουμε ελαφριά για να μην σπάσουν. Τώρα σε μια κατσαρόλα βάζουμε νερό με λίγο αλάτι και το ξύδι, ρίχνουμε και τις γαρίδες και κοιτάζουμε το νερό που βάλαμε για να βράσουν θα πρέπει ίσα-ίσα να σκεπάζονται, τις βράζουμε, θα δείτε ότι παίρνουν άλλο χρώμα όταν βράζουν, καταπληκτικό έτσι;;..
Τις σουρώνουμε και τις καθαρίζουμε, κρατήστε μερικά κεφάλια για γαρνίρισμα. Αυτό ήταν φίλοι μου, σε ένα μπολ βάζετε το λάδι και το λεμόνι (προσοχή όχι όλο δοκιμάστε το πρώτα), λίγο αλάτι, χτυπήστε το με ένα πιρούνι και βουτάτε τις γαρίδες ή το ρίχνετε από πάνω τους και είναι έτοιμες για να φαγωθούν με μια τηγανιτή πατάτα και σαλάτα φυσικά, ένα ουζάκι ή μια μπύρα, είναι το κάτι άλλο.
Καλή σας όρεξη.
                                               Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου