CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Καραμελωμένο χταπόδι, νόστιμο, εύκολο και γρήγορο

Γεια σας...έχουμε να τα πούμε κάμποσο καιρό,όλα καλά;...εγώ να δείτε όοολλλαααα...καλά...Λέω εγώ τώρα και γιατί να μην πάνε όλα καλά; τι μας λείπει; όλα δεν τα έχουμε; γιατί κύριε εσείς κάνετε παράπονα;
Ο μισθός σας δεν είναι ο ίδιος με τον μισθό που παίρνατε πριν ......και τα λοιπά;..εσείς κυρία μου δεν έχετε ακόμα τη δουλειά σας;...εσείς παιδιά που βγήκατε πριν 3-4-5-και....χρόνια δεν δουλεύετε όλοι;;;...γιατί τόσα παράπονα λοιπόν;..πέστε μου για να ξέρω,εγώ κανένα παράπονο..όλα τα έχουμε,αμέ τι νομίζετε;..τολμώ να κάνω εγώ παράπονα;...απαπα!!..φωτιά θα με κάψει και αντί να με κάψει η φωτιά δεν πάμε να ανάψουμε εμείς καμιά φωτιά να κάνουμε κανένα φαγητό να γεμίσουμε τα στομάχια μας αντί να καώ εγώ; δεν με λυπάστε; ποιος θα σας δίνει μετά τις συνταγές μου;;...ε;..ε;...για πέστε μου ,ποιος;;
Άντε βρε παιδιά γιατί μας έχει πάρει η κάτω βόλτα και δεν λέει,όλα καλά,ο Θεός να τα κάνει καλά δηλαδή..Τώρα με τόσα που σας έγραψα,τι θα πρέπει να σκεφτώ να κάνουμε;..πέστε μου βρε παιδιά καμία ιδέα,γιατί στέγνωσα από ιδέες.....άντε...άντε θα σκεφτώ...


Να κάνουμε ένα θαλασσινό που θα σας αρέσει;Χταπόδι καραμελωμένο στα γρήγορα και πολύ νόστιμο.Σας λέω το κάτι άλλο,με κάτι πατάτες τηγανιτές και μία πράσινη σαλάτα με παπούλες,άνηθο,αρακά.Παρακάτω θα σας δώσω τα υλικά της μην μου στενοχωριέστε,σιγά-σιγά όμως γιατί και εγώ τα χάνω άμα βιάζεστε.
Πάμε λοιπόν!Στη κουζίνα ολοταχώς να το ψήσουμε.










Υλικά:
  • 1 χταπόδι(περίπου 800 γραμμάρια)
  • 1 ποτήρι(του νερού) κρασί δυνατό κόκκινο
  • 1 ποτήρι νερό(του νερού)
  • 1/2 ποτήρι του κρασιού ξύδι
  • 1/2 ποτήρι του νερού λάδι
  • πιπέρι φρεσκοτριμμένο αρκετό
  • αλάτι
Εκτέλεση:

Έχουμε ξεπαγώσει το χταπόδι μας,το πλένουμε καλά και του βγάζουμε το στόμα,του τρυπάμε τα μάτια(γιατί μπορεί να μας βγάλει κανένα μάτι όταν θα ψήνετε να πεταχτεί),τραβάμε τα πλοκάμια του και τα κόβουμε ή εάν θέλετε κόβετε με το μαχαίρι,παίρνετε μία κατσαρόλα και βάζετε μέσα το λάδι,το χταπόδι,το κρασί,το ξύδι και το νερό(όλα μέσα στην κατσαρόλα σας,ανάβετε τη φωτιά που σας έλεγα και μόλις πάρει βράση το χαμηλώνετε,το αφήνετε σε σιγανή φωτιά και τα ανακατεύετε πότε-πότε,να μείνει με το λάδι του και να έχει καραμελώσει.
Πριν το κλείσετε το δοκιμάζετε να δείτε εάν είναι ψημένο,τότε του ρίχνετε λίγο αλάτι,μπόλικο πιπέρι,το ανακατεύετε καλά και το κλείνετε,εδώ του ρίχνω λίγο λεμόνι ή κόβω ένα λεμόνι και βάζει ο κάθε ένας που θέλει στο πιάτο του.
Τώρα έχω ψήσει μπόλικες πατάτες χοντροκομμένες και τις έχω τηγανίσει,στο πιάτο βάζω πατάτες τηγανιτές και πάνω από αυτές βάζω λίγο ζουμί από το χταπόδι και Θεέ μου τι νοστιμιά του!μπόλικο ψωμί φρέσκο. Τι άλλο κάνω; και μία πράσινη σαλάτα.Ακολουθεί η συνταγή της σαλάτας που σας είπα παραπάνω,μην νομίζετε ότι σας ξέχασα...
                                                        Καλή σας όρεξη.
                                                                  Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου