CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Σουπιές με μάραθα και πατάτες στην κατσαρόλα (της Έρης)

Υπάρχουν τόσα μα τόσα πολλά φαγητά που μπορούμε να κάνουμε τώρα που νηστεύουμε που δεν ξέρω αν θα μπορέσω να σας τα γράψω όλα, όμως από ό,τι βλέπετε προσπαθώ όσο μπορώ να κάνω τα αδύνατα δυνατά, γι' αυτό λοιπόν και εγώ σήμερα (δηλ. χθες βράδυ) πήγα στην αγαπημένη μου Έρη και κοιτάξτε τι κάναμε.
Στην πραγματικότητα θα πήγαινα να πιούμε καφέ, αλλά δεν μπορούμε και να μην μαγειρέψουμε κάτι να τσιμπήσουμε για μετά! Μου λέει λοιπόν η ξαδέλφη μου η Έρη: Μαριλένα, έχω σουπιές, μάραθα, πατάτες. Δεν κάνουμε κανένα φαγητό, άκου λέει, μα τι μου λες τώρα; Φύγαμε και μετά κάνουμε τον καφέ μας, πάμε Εράκι, πάμε, ολοταχώς, άντε μωρέ θα μπεις και στη σελίδα μου, θα γίνεις σταρ(χα..χα..χα..), ήρθε η σειρά σου. Μαριλένα νηστίσιμες θα τις κάνουμε μην το ξεχνάς νηστεύω σου το έχω πει,ο.κ.;...καλααααααααααααααα.....Έρη μου, μην κάνεις έτσι το είπαμε...

Υλικά:
  • 1 και 1/2 κιλό σουπιές καθαρισμένες και κομμένες σε μικρά κομμάτια
  • 2 ξερά κρεμμύδια κομμένα σε μικρά κομμάτια ή τριμμένα
  • 5-6 πατάτες κομμένες κυδωνάτες
  • 1 ματσάκι μάραθα, χοντροκομμένα
  • 1 κουταλιά της σούπας άνηθο
  • 1 φλιτζάνι λάδι
  • 1 ποτήρι κρασί
  • 1 κουταλάκι του καφέ πελτέ
  • αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι 




Εκτέλεση:

Σε κατσαρόλα θα βάλουμε το λάδι μας με το κρεμμύδι και τις σουπιές, θα τα ανακατέψουμε να πάρουν χρώμα, να τσιγαριστούν λίγο. Τώρα θα ρίξουμε το κρασί να το αφήσουμε να πάρει μία βράση για 10 λεπτά περίπου, αφού εξατμιστεί το κρασί ρίχνουμε 2 ποτήρια νερό ζεστό και χαμηλώνουμε τη φωτιά (μέτρια). Μετά από λίγο ρίχνουμε την κομμένη ντομάτα, τα αφήνουμε να σιγοβράσουν. Τώρα σε μια κατσαρόλα βάζουμε λίγο νερό και βράζουμε τα μάραθα για 15 λεπτά περίπου, μετά τα σουρώνουμε, τα ρίχνουμε μέσα στη κατσαρόλα μαζί με τις σουπιές, βάζουμε και τον πελτέ αφού πρώτα τον διαλύσουμε σε λίγο ζεστό νερό, το αλάτι μας και τις κυδωνάτες κομμένες πατάτες. Τα αφήνουμε σε μέτρια φωτιά να ψηθούν και να μαλακώσουν.
Αφού ψηθούν, μείνουν με το λάδι τους και έχουν μαλακώσει, ρίχνουμε το φρεσκοτριμμένο πιπέρι και σερβίρουμε με μπόλικο ψωμί, γιατί θα έχει κάνει μία σάλτσα που θα γλείφετε τα δάχτυλά σας.
Ένα κρασάκι και καλή σας όρεξη.

                                                                                                       Μαριλένα

2 σχόλια:

  1. Ωραιος συνδυασμός οι σουπιές με τα μάραθα! Μπράβο και στις δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστούμε και οι δυο μας!Τις δοκίμασες;
    καλό σου βράδυ!τα φιλιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή