CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Διατήρηση μούρων για όλο το χρόνο

Οι γειτονιές είναι γεμάτες μουριές, τί μούρα αλήθεια έχουμε φάει σαν μικρά παιδιά αλήθεια;;; Θυμάστε;; Καμιά γειτονιά τότε, εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχε που να μην έχει φυτέψει ο δήμος αυτά τα υπέροχα δένδρα!!!
Τώρα  που έχω τον σκύλο μου τον ΟΤΤΟ και τον πηγαίνω βόλτα τις βλέπω που είναι γεμάτες, πήρα λοιπόν μερικές φωτογραφίες για όλους εσάς και έκοψα αρκετά, τα έβαλα στην κατάψυξη μου για να έχω για ορισμένα γλυκά που κάνω το Χειμώνα, όπως τις τάρτες, μαρμελάδες κ. λοιπά γι' αυτό και εδώ θα σας πω πώς τα διατηρώ και αυτά και έχω όλο το χρόνο. Θέλετε να μάθετε και εσείς; Τρέξτε τώρα που έχουν ακόμα αρκετά, κόψτε τα και παρακάτω σας λέω πως.
Πάμε;

Εκτέλεση:

Κόβουμε όσα μούρα προλάβουμε από τις γειτονιές μας, άσπρα; Ή μαύρα το ίδιο νόστιμα είναι, θέλουν προσοχή γιατί είναι ευαίσθητα φρούτα και δεν θέλουν να τα κουράζουμε. Τα πλένουμε με αρκετό νερό, τα σουρώνουμε καλά-καλά, τα βάζουμε σε μικρά μπολάκια από γιαούρτια, τα σκεπάζουμε με το καπάκι και από έξω γράφουμε: ημερομηνία, εάν είναι άσπρα ή μαύρα και το όνομα του φρούτου (μούρα).
Όταν έρθει η ώρα να τα χρησιμοποιήσουμε, τα βγάζουμε με προσοχή από την κατάψυξή μας και εδώ θέλω να σας πω ότι προσοχή μην ξεχάσετε και βάλετε τίποτα από πάνω τους γιατί τα χάσατε.

                                                       Καλή σας επιτυχία!!
                                                                  Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου