CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Το πιο γρήγορο γλυκό ψυγείου

Σήμερα σας δίνω ένα γλυκό που μου το κέρασαν, μου άρεσε ήταν δροσερό και αρκετά νόστιμο, μου έδωσαν την συνταγή, αλλά εγώ έβαλα και την δικιά μου πινελιά και το μεταμόρφωσα κάπως διαφορετικά.
Δοκιμάστε το και πέστε μου την γνώμη σας θα το ήθελα. Εκεί που γράφω την μαρμελάδα εγώ από ότι βλέπετε και στις φωτογραφίες έβαλα μαρμελάδα από βατόμουρο που μου έστειλε η κα. Ελένη από την Κοζάνη εσείς να βάλετε ό,τι έχετε στο σπίτι σας ή ό,τι γεύση σας αρέσει και μην ξεχνάτε τρώγεται την επομένη ημέρα γι' αυτό και δεν βάζουμε καθόλου μα καθόλου σιρόπι.
                                                                    Γειά σας.






Υλικά:

  • 600 γραμμ. στραγγιστό γιαούρτι
  • 2/3 φλιτζάνα του τσαγιού ζάχαρη άχνη
  • 250 γραμμ. μαρμελάδα βύσσινο ή φρούτα του δάσους
  • 2 πακέτα μπισκότα πτι-μπερ
  • 400 ml κρέμα γάλακτος












Εκτέλεση:

Παίρνουμε ένα μπόλ και βάζουμε μέσα την κρέμα γάλακτος, την χτυπάμε με το μίξερ για να γίνει σαντιγί  [  αλλά προσοχή όχι πολύ πηχτή ], μαζί με την ζάχαρη άχνη.Αφού την χτυπήσουμε καλά σταματάμε το μίξερ και με ένα κουτάλι αρχίζουμε να βάζουμε το γιαούρτι σιγά - σιγά και να το ανακατεύουμε απαλά να μην μας γίνει νερουλό. Ανοίγουμε την μαρμελάδα μας και την ανακατεύουμε με ένα κουτάλι για να γίνει ομοιόμορφη και να μην έχει μεγάλα κομμάτια όταν την χρησιμοποιήσουμε.
Το αφήνουμε στην άκρη και σε ένα πυρέξ τετράγωνο στρώνουμε τα πτι-μπέρ μια στρώση, από πάνω ρίχνουμε την μισή από την κρέμα που έχουμε κάνει και την στρώνουμε με μια σπάτουλα, παίρνουμε με ένα κουτάλι μαρμελάδα και την βάζουμε σε μερικά μέρη του γλυκού μας, ξανά βάζουμε άλλη μια στρώση πτι-μπέρ και από πάνω όλη την υπόλοιπη κρέμα μας.
Την στρώνουμε και βάζουμε από πάνω μια στρώση από την υπόλοιπη μαρμελάδα. Το γλυκό μας είναι έτοιμο για να μπει στο ψυγείο.
Προσοχή αυτό το γλυκό δεν τρώγεται την ίδια μέρα που το κάνουμε, γιατί πρέπει να τραβήξει τα υγρά από το γιαούρτι και να μπορείτε να το κόψετε.Το κόβουμε την άλλη μέρα.Είναι σκέτος πειρασμός.


                                                      Καλή σας όρεξη.

                                                                                                                                     Μαριλένα

3 σχόλια:

  1. Δοκίμασα αυτό το καταπληκτικό γλυκάκι απο τα χεράκια της Μαριλένας που μου το έκανε δώρο για τη γιορτή μου(!) και έμεινα άφωνη! Απόλυτη ισορροπία γλυκού και ξυνού, με τη κρέμα γιαουρτιού να δίνει τη πιο δροσιστική νότα ever! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για εμάς τις νοικοκυρές που δεν έχουμε πολύ χρόνο να ξοδεύουμε στη κουζίνα!
    ΥΓ:Δεν άντεξα να μην το δοκιμάσω μέχρι την επόμενη μέρα και έχω να πω πως ήταν ήδη καταπληκτικό! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να είσαι καλά Στέλλα!!...Χρόνια σου πολλά και του χρόνου θα το κάνεις μόνη σου και εγώ θα σου κάνω κάτι άλλο !!! Καλό σου βράδυ και καλό μήνα να έχεις γλυκιά μου από <3 !

    ΑπάντησηΔιαγραφή