CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Σφολιάτα με ξηρούς καρπούς και σοκολάτα (για τον Γιώργο) - Ρολά γεμιστά

Καλό σας μήνα με ένα γλυκάκι.....
Θέλω λίγη σοκολάτα αλλά όχι σκέτη με κάτι άλλο και φυσικά λίγο παγωτό, κανένα ξηρό καρπό και ε και….ζητάω πολλά;;...όχι φυσικά είμαι ένας φυσιολογικός άνθρωπος που αγαπάει ότι έχει μέσα σοκολάτα!!!... αγάπη μου!
Μέρα που είναι βαριέμαι όμως να πάω και για ψώνια οπότε ότι υπάρχει στο ντουλάπι μου, στο ψυγείο μου κάτι θα καταφέρω να κάνω νόστιμο να τα φάμε μαζί με τον Γιώργο και με ένα καφέ, έχει καλό καιρό οπότε θα του κάνω μια σπέσιαλ έκπληξη, ξέρω ότι θα του αρέσει και θα το θυμάται αρκετό καιρό!! Άντε για σένα πάλι θα κάνω τη μαγείρισσα, τι άλλο θα μπορούσα να σου κάνωωωω;;Παιδιά, είδα έχω σφολιάτα, ξηρούς καρπούς, σοκολάτες μα και παγωτό με διάφορες γεύσεις, πάω τρέχοντας να το ετοιμάσω, ένα τον έχω ας τον  ευχαριστήσω, αυτός ότι ζητήσω αμέσως το έχω στα πόδια μου, εγώ λοιπόν δεν πρέπει να του κάνω κάτι ;;

Υλικά:
  • 1 πακέτο σφολιάτα
  • 2 σοκολάτες
  • 1 φλιτζάνι με διάφορους ξηρούς καρπούς
  • 1 λαδόκολλα
Εκτέλεση:
Ξεπαγώνω τη σφολιάτα μου, κόβω τη σοκολάτα σε ραβδάκια, βάζω τους ξηρούς καρπούς στο μπλέντερ και τους κάνω σχεδόν σκόνη. Έτσι είναι όλα έτοιμα, έως ότου η σφολιάτα μου είναι έτοιμη.
Ανοίγω το φούρνο μου  στους 190 βαθμούς, απλώνω τη σφολιάτα μου στον πάγκο και την κόβω σε λουρίδες, πάχους περίπου 10 εκατοστά, ρίχνω λίγο από τους ξηρούς καρπούς και κρατάω χωριστά 1 κουταλιά της σούπας, βάζω ένα κομμάτι από την κομμένη σοκολάτα και το κάνω ρολό, ρίχνω από πάνω από τα ρολάκια που έχω κάνει λίγο από τους ξηρούς καρπούς που έχω κρατήσει, βάζω τη λαδόκολλα στο ταψί μου και αρχίζω να τα βάζω στη σειρά, σε απόσταση γιατί φουσκώνουν και δεν θέλουμε να μας κολλήσουν. Μόλις γεμίσει το ταψί μας το βάζουμε στο φούρνο (πριν τα αφήνουμε για 15 λεπτά περίπου έξω), θέλουμε ο φούρνος μας να έχει θερμοκρασία όσο πρέπει για να ψηθεί  και να φουσκώσει. ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΣΥΝΕΧΩΣ, Η ΣΦΟΛΙΑΤΑ ΘΕΛΕΙ ΔΥΝΑΤΗ ΦΩΤΙΑ, αλλιώς το έχουμε χάσει το παιγνίδι. Τα ψήνω στους 190 βαθμούς για περίπου 30- 40 λεπτά, να έχουν πάρει χρώμα και να είναι ψημένα από κάτω και από μέσα. Τα έχω τώρα έτοιμα, πηγαίνω να κάνω την έκπληξη μου γρήγορα-γρήγορα, έχω έτοιμο παγωμένο καφέ με μπόλικα παγάκια, τα πιατάκια μου έτοιμα, βάζω το παγωτό και δίπλα τα ρολά που είναι ζεστά, λιώνει η σοκολάτα και ρέει επάνω στο παγωτό, πηγαίνω στο μπαλκόνι  και  Θεέ μου τη απόλαυση !!!!  Βλέπω να το τρώει και το ευχαριστιέται κάντε και εσείς μία τέτοια έκπληξη, αξίζει γιατί θα το γευτείτε και εσείς μαζί με το άτομο που θα σας κάνει παρέα όσο για παιδικά πάρτι είναι τέλειαααα!!

Καλά να περάσετε και που ξέρετε;;  θα τα ξανακάνετε…σας το λέω εγώωωω…
                                                           Μαριλένα

2 σχόλια:

  1. Μαριλένα μου, πολύ λαχταριστό το γλυκάκι !!!!
    Με παγωτό η τέλεια απόλαυση !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκη μου!!!..Καλησπέρα,έχεις δίκιο,φτιάξτω και δεν θα χάσεις!! Σε ψάχνω στο Facebοοκ να γίνουμε φίλες και δεν μπορώ να σε βρω,γιατί; Αν θέλεις απάντησέ μου σε παρακαλώ.
    Καλό σου μήνα και να περνάς καλά, τα φιλιά μου και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή