CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Γλάσο σοκόλατας



Μια ερώτηση απλή θα κάνω σε όλους!!! Είναι κάποιος που μπορεί να ζήσει χωρίς ΣΟΚΟΛΑΤΑ;;; όχι πέστε μου!Γι' αυτό και εγώ σας δίνω συχνά-πυκνά γλυκά με πρώτη ύλη το κακάο, τη σοκολάτα και γενικά οτιδήποτε μπορεί να γίνει σοκολατένιο γλυκό.
Είπα λοιπόν σήμερα να σας δώσω ένα απλό γλάσο και μερικές ιδέες για επικάλυψη όπως στα γλυκά σας, στα μπισκότα σας, στις τηγανίτες σας σε μπόλικα φρέσκα φρούτα που ούτε θα μπορούσατε να φανταστείτε, λέω τώρα εγώ!!!


Υλικά:

  • 240 γραμ. κουβερτούρα ψιλοκομμένη
  • 190 γραμ. κρέμα γάλακτος

Εκτέλεση:

Κόβουμε σε ψιλά κομμάτια την σοκολάτα μας, την αφήνουμε στην άκρη. Σε ένα κατσαρολάκι μικρό ρίχνουμε μέσα την κρέμα γάλακτος και την ζεσταίνουμε με προσοχή, χωρίς να την ψήσουμε ή την κάψουμε. Την ρίχνουμε επάνω στην ψιλοκομμένη σοκολάτα, την ανακατεύουμε με γρήγορες κινήσεις και είναι έτοιμη να την ρίξουμε επάνω σε ένα κέικ ή επάνω σε φρέσκα φρούτα παρέα με παγωτό κρέμα, είναι σκέτος πειρασμός!!! 

                                                       Καλή σας απόλαυση!!!
                                                                 Μαριλένα

2 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα !!!!
    Πολύ εύκολος τρόπος !!!!Απογειώνει τη γεύση το γλάσο σοκολάτας !!!!
    (Μαριλένα μου,είχα γράψει σχόλιο και στην προηγούμενή σου ανάρτηση ( που έγινα και μέλος
    στο blog σου) αλλά δεν δημοσιεύθηκε- μπορείς
    να μου εξηγήσεις τι συνέβη ???
    Νίκη
    nikiad.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη καλησπέρα σου!!!Έγινα μέλος στο μπλόκ σου αν το είδες και μου αρέσει, φυσικά και υπάρχει το σχόλιο σου ακόμα δεν σβήνω ποτέ και τίποτα από ότι μου γράφουν και μάλιστα σου έχω απαντήσει.Δες και γράψε μου κάτι για να το καταλάβω.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια και πιστεύω να τα λέμε.
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή