CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Παγάκια με σταφύλια γιά το κρασί μας, τα ποτά μας και για τους χυμούς μας!

Χθες το βράδυ δεν είχα τί να κάνω τόσα σταφύλια που είχα και μου ήρθε μια τρελή ιδέα!! Είπα στον εαυτό μου: δεν πιάνω να κάνω μερικά παγάκια για τα φιλαράκια μου που έρχονται στο σπίτι μου για κανένα κρασάκι; 
Πήρα λοιπόν....η συνέχεια παρακάτω, δεν σας είπα ότι ο Αύγουστος είναι ο μήνας των εκπλήξεων;; Θα δούμε ...θα δείτε ...θα μαγειρέψουμε...και θα φάμε κάτι το διαφορετικό, μέρες καλές να έχουμε, υγεία πάνω από όλα και νηστεία όσοι μπορούμε ...δεν τα καταφέρνουμε όλοι!!! Έτσι δεν είναι;;
Πάμε λοιπόν η συνταγή που σας έλεγα....


Υλικά:
  •  2 τσαμπάκια σταφύλια άσπρα
  • 2 τσαμπάκια σταφύλια μαύρα
  • 2 θήκες για παγάκια (εάν έχετε με σχέδια τόσο το καλύτερο)
  • νερό

Εκτέλεση:

Πλένουμε καλά-καλά τα σταφύλια μας, κόβουμε τις ρόγες και προσέχουμε να μην αφήνουμε το λικάκι τους επάνω, είναι επικίνδυνο, τα χωρίζουμε στις θήκες και βάζουμε όσες ρόγες θέλουμε και βάλτε σε μερικά και από τα δύο σταφύλια, σε άλλα μόνο άσπρο και σε άλλα μόνο κόκκινα.
Η ποικιλία κάνει θραύση!!!
Τα γεμίζουμε με νερό και τα τοποθετούμε στην κατάψυξη μας, σε 2-3 ώρες είναι έτοιμα για να καταπλήξετε τον κόσμο σας γύρω σας!!
Και μην ξεχνάτε θα καταπλήξετε μικρούς και μεγάλους, σε κρασί; σε χυμούς; ακόμα και στα ποτά μας.
                                        Καλή σας επιτυχία λοιπόν και περιμένω γνώμες!!
                                                                               Μαριλένα


*Διαβάστε και εδώ, σας ενδιαφέρει:
Μπορείτε να κάνετε όση ποσότητα θέλετε για να έχετε για όλο το χρόνο, όμως προσοχή τα σταφύλια να είναι φρέσκα  και όχι χτυπημένα. Εγώ τα έκανα για πρώτη φορά και τα ευχαριστηθήκαμε με τα φιλαράκια μου, είχαν πάρει τα σταφύλια την γεύση του κρασιού και ήταν καταπληκτικά μετά που τα έτρωγαν!!!  Από το ποτήρι μέσα παρακαλώ με οδοντογλυφίδες...Χα!!













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου