CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Μοχίτο της παρηγοριάς και της φαντασίας…

Ποτάάά!!!… Καλοκαίρι και θέλουμε να δροσερέψουμε, να χαλαρώσουμε, να μείνουμε με τους φίλους μας αλλά και μόνοι με τους εαυτούς μας και να συλλογιστούμε, σωστά; Μπορούμε και μόνοι μας σίγουρα γιατί δεν έχουμε όλοι φίλους έχουμε και φίδια πίσω από τις πλάτες μας. Εμένα τουλάχιστον μου έχει συμβεί και αυτό από φίλες που δεν το περίμενα, που μου έκαναν  τις φίλες, καταλαβαίνετε λοιπόν ότι μου τη δίνει σε αυτές τις καταστάσεις αλλά που θα μου πάει; Θα τις την κάνω και θα το φυσάει και δεν θα κρυώνει, ναι- ναι έτσι είμαι εγώ δεν αφήνω τίποτα να πάει έτσι…Καιρός λοιπόν για να πάρω ένα ποτάκι εκεί μόνη στο μπαλκόνι μου και να σκεφτώ τι τρέχει και τι θα κάνω, μαύρο φίδι που την έφαγεεε… Χα!  χα !. Πάμε εάν και εσείς περνάτε κάτι τέτοιο πάρτε ένα ποτάκι και φύγαμε για το μπαλκόνι μας …



Υλικά:
  • 1 κουτί σόδα(αναψυκτικό φυσικά)
  • 3-4 φύλλα από φρέσκια μέντα(από τον κήπο του Γιώργου)
  • 2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
  • 1 λεμόνι(ο χυμός του)
  • 2 φέτες λεπτές από το λεμόνι
  • Ρούμι
  • Παγάκια
  • 1-2 ποτήρια

Εκτέλεση:

Πλένουμε τα φύλλα της μέντας και τα σκουπίζουμε καλά να φύγουν τα νερά από πάνω τους, ανακατεύω καλά τη ζάχαρη, το χυμό λεμονιού(εδώ θα βάλετε περίπου 3 κουταλιές της σούπας, αλλά εάν θέλετε βάλτε περισσότερο, μια δοκιμή θα σας πείσει), την φρέσκια μέντα για να πάρουν  άρωμα και γεύση.
Τώρα θα πάρετε τα ποτήρια, θα βάλετε το μείγμα που έχετε έτοιμο, θα τα γεμίσετε με παγάκια, θα βάλετε ρούμι περίπου ½ ποτήρι του κρασιού, τα ανακατεύουμε ξανά, το υπόλοιπο το γεμίζουμε με την σόδα, στολίζουμε με 1-2 φέτες λεμόνι, εάν δεν θέλουμε την μέντα μέσα την αφαιρείτε πριν βάλετε τα υπόλοιπα υλικά, γούστα είναι αυτά, όμως θα χάσει από την γεύση του και το  άρωμά της, σας μιλάω εκ πείραααας…
Παίρνουμε το ποτήρι μας και τάκα - τάκα στο μπαλκόνι μας.
Καλό σας βράδυ και στην υγειά σας..

Μαριλένα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου