CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Μπισκοτογλυκό με κακάο, πτι-μπερ ψυγείου στη λαδόκολλα


Παγωτό θα φάμε σκέτο;; ε! ε! όχι βέβαια και εγώ τι κάνω αλήθεια εδώ;; εεε!!! Μου λέτε τι ρόλο τραβάω; Για αυτό είμαι εγώ εδώ για να κάνουμε ένα καταπληκτικό γρήγορο και νόστιμο γλυκό του ψυγείου για την παρέα σας στο μπαλκόνι, ναι βρε παιδιά κάντε τω και αυτό, είναι καλόοοοο!!!!!!



Υλικά:

  • 6 κουταλιές της σούπας κακάο
  • 1 και 1/4 του πακέτου πτι-μπερ
  • 1 φλιτζάνι ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σας τριμμένους(εγώ έχω βάλει καρύδια, αυτά είχα)
  • 1 γάλα ζαχαρούχο
  • 130 γραμμάρια βιτάμ
  • 1 λαδόκολλα


Εκτέλεση:
Έχω λιώσει το βιτάμ σε χαμηλή φωτιά μαζί με το γάλα, να μην μας ψηθεί, θέλει προσοχή!!! Αφού  έχει γίνει ένα ομοιόμορφο μείγμα ρίχνω μέσα και το κακάο και συνεχίζω το ανακάτεμα.
Σπάω τα μπισκότα με το χέρι μου και τα ρίχνω σιγά- σιγά μέσα στο μίγμα που έχω κάνει και το ανακατεύω καλά έτσι ώστε να πάει παντού και να γίνει ένα ομοιόμορφο μίγμα και στο τέλος βάζω τους ξηρούς καρπούς που θέλω, εάν θέλετε μην τους βάλετε αυτό είναι επιλογή σας. Έχω μια λαδόκολλα και το αραδιάζω επάνω, το τυλίγω σαν καραμέλα ή σε ρολό και το βάζω στην κατάψυξη, μετά από 3-4 ώρες μπορείτε να το απολαύσετε με παγωτό κρέμα στο ίδιο πιάτο σας, πάρτε ένα κομμάτι και απολαύστε τω στο μπαλκόνι σας με την παρέα σας, είναι τέλειο-τέλειοοο!!!..
          
Καλή σας όρεξη με παγωτό και γλυκό του ψυγείου από τα χρυσά σας χεράκια!!!
                                                                         Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου