CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Κοκορέτσι (νόστιμο...)

Τι θα φάμε φέτος το Πάσχα;; Αρνί ή κατσίκι; Εγώ φυσικά θα φάω ό,τι πάει με το πορτοφόλι μου και τα δύο είναι το ίδιο νόστιμα για μένα. Όλα μπορούμε να τα κάνουμε αλλά με μέτρο, ό,τι θα φάμε, αλλά και να μας μείνουν ξέρετε δααα...υπάρχουν και τα ταπεράκια και στην κατάψυξη μέσα, θα τα βγάλετε ώρες που θα θέλετε να τα χρησιμοποιήσετε, τα ζεσταίνετε και με μια σαλάτα λίγο ψωμί και φάγαμε καλύτερα από όσο το περιμέναμε.


Υλικά:
  • 1 αρνίσια συκωταριά
  • γλυκάδια από αρνί
  • 2 κιλά έντερα
  • 1 αρνίσια σκέπη
  • ρίγανη, αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση:

Πλένουμε την συκωταριά,τη σκέπη και τα άντερα  ανάποδα. Κόβω τη συκώταριά σε μέτρια κομμάτια, βάζω τη ρίγανη και το πιπέρι και ανακατεύω όλα τα εντόσθια. Τα περνώ 1-1 στη σούβλα εναλλάξ συκώτι – καρδιά – φλέμονας - γλυκάδι και από την αρχή μόλις τελειώσουν τα υλικά μας τυλίγω γύρω- γύρω σφιχτά την συκωταριά με τα έντερα και τη σκέπη. Στο τέλος τη ραντίζω και την πασπαλίζω με μπόλικο αλάτι και την ψήνω στη σούβλα.
Αρχίζω να τα περνώ στη σούβλα, τα τυλίγω με τα έντερα γύρω γύρω από το κοκορέτσι και είμαστε έτοιμοι για σούβλισμα την επόμενη μέρα  και Κυριακή φουλ η φωτιά μας.
Καλή φωτιά να έχουμε, πολλά κάρβουνα και να τα διατηρούμε ώστε να είμαστε έτοιμοι και να μην μείνουμε νηστικοί. Περίπου 4 ώρες θέλει, εκτός αν είναι μικρό που θα μας πάρει γύρω στις 3 ώρες.
Μην το φοβάστε παιχνιδάκι είναι και μπορείτε να το κάνετε όπως εγώ από τώρα, να το βάλετε στην κατάψυξη και το βγάζετε από τη προηγούμενη και το ψήνετε, ήδη στο ψυγείο μου υπάρχουν δύο που έκανα, εγώ τα κάνω κάπως μικρά για να μπορώ να τα βάλω στον φούρνο μου καθώς δεν διαθέτω εξοχικό αλλά ούτε και σούβλα, τα ψήνω σπίτι μου, πεντανόστιμα γίνονται σε χαμηλή θερμοκρασία παρακαλώ.
Το κοκορέτσι πρέπει να προσέχω να ψηθεί το ίδιο καλά μέσα και έξω, προσοχή μην παραψηθεί και στεγνώσει. Το σερβίρω κόβοντας το σε ροδέλες με σαλάτες μπόλικες παιδιά να κάνουμε, αξίζει και πάει με τα κρέατα που θα έχουμε στο πασχαλινό μας τραπέζι, με πατάτες τηγανιτές και με ό,τι αρέσει σε σας, τι κουμάντο θα σας κάνω εγώ Πασχαλιάτικα με τι θα τα σερβίρετε;;...εεεε..όχι κάντε ό,τι θέλετε και μην ξεχνάτε η καλή παρέα είναι που μας κάνει να περνάμε καλά και όχι τα φαγητά, το πλούσιο τραπέζι, με ένα πιάτο φαγητό, λίγο κρασί και τα φιλαράκια μας.

Καλή μας όρεξη, καλό Πάσχα να περάσετε και του χρόνου.
Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου