CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Κουλουράκια τα μελένια της Μελίνας

Μελίνα ξέρω oτι σου αρέσει να μαγειρεύεις οπότε θα κάνουμε σήμερα κουλουράκια και επειδή θα βάλουμε μέλι και αφού ήρθες να με δεις από την Αθήνα και επειδή σε λατρεύω θα τα ονομάσω ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΤΑ ΜΕΛΕΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΝΑΣ! Σ' αρέσει το όνομα; Για πες μου την αλήθεια ή θέλεις να το αλλάξω;Πες μου παιδάκι μου, θα τα φτιάξεις; Θα τα δοκιμάσεις να τα κάνεις με τη μαμά σου την Έλενα; Για πεςς…μου.. περιμένω..Τώρα θα σταματήσω να γράφω γιατί πρέπει να πάω τον ΟΤΤΟ μου βόλτα και θα συνεχίσω να γράφω αργότερα, ίσως να το αλλάξω και το όνομα γιατί ίσως να μην σου αρέσει, θα δούμεεε…Για σένα…Μελίνα ΜΟΥ…



Υλικά:
  • 2 και1/2 φλιτζάνι αλεύρι κοινό
  • 1/3 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν
  • 1 κουταλάκι του γλυκού σόδα
  • 4 και ½ κουταλιές της σούπας νερό χλιαρό
  • 1 λεμόνι το ξύσμα του
  • ½ φλιτζάνι  λάδι
  • ½  φλιτζάνι ζάχαρη
  • 1 κουταλάκι  κανέλα κοφτό
  • 1/3 φλιτζάνι  μέλι
  • 1 λαδόκολλα

Εκτέλεση:
Στο αλεύρι βάζουμε το μπέικιν και το ανακατεύουμε, παίρνουμε το μίξερ και βάζουμε όλα τα υλικά μας μέσα εκτός από το αλεύρι (σας έχω πει και σας το λέω ξανά, το αλεύρι το βάζουμε ΠΑΝΤΑ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ίσως να μην χρειαστεί να το βάλουμε όλο), τα ανακατεύουμε καλά-καλά, μετά ρίχνουμε το αλεύρι όπως σας είπα ΣΙΓΑ μέχρι να δούμε τη ζύμη μας να πλάθετε εύκολα και να μην κολλάει στα χέρια μας.
Την αφήνουμε να ξεκουραστεί (σχεδόν πάντα ξεκουράζουμε τις ζύμες μας έτσι ώστε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα και να πλάθονται καλύτερα), για 20-30 λεπτά στο ψυγείο μας, βάζουμε στο ταψί μας την λαδόκολλα και αρχίζουμε να κάνουμε κουλουράκια, όχι πολύ μεγάλα και ομοιόμορφα για να ψήνονται  όλα το ίδιο. Τα ψήνουμε σε μέτριο φούρνο και τα προσφέρουμε σε παιδιά, στην γιαγιά και στον  παππού, μα δεν ξεχνάμε τους φίλους μας με τον καφέ ΜΑΣ…
Μελίνα τα μελένια σου κάντα και δεν θα χάσεις, έχουν ωραία γεύση, είναι νόστιμα και συνάμα εύκολα για την ηλικία σου και ξέρεις τι μέλι πάντα χρησιμοποιώ;;; Μα φυσικά αυτό που είναι το πιο νόστιμο και οικονομικό στην αγορά, το μέλι Dinas!!!….
Πιστεύω φίλοι μου να αρέσουν και σε σας να τα φτιάξτε   και να τα κάνουν τα παιδιά σας με τις φίλες τους, όμως προσοχή στην ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ.

      Καλή σας επιτυχία και καλή σας όρεξη.
                                                                              Μαριλένα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου