CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Κάπαρη τουρσί να κάνουμε για να έχουμε όλο το χρόνο

Την Κάπαρη την ξέρετε; ξέρετε πως είναι το λουλούδι της; ξέρετε ότι την μαζεύουμε τώρα τον Μάιο μέχρι και τον Αύγουστο και την βάζουμε σε βαζάκια πριν ανθήσει και ότι την κάνουμε τουρσί και έτσι θα έχουμε όλο το χρόνο να την κάνουμε σαλάτα; ή να την βγάζουμε με μια ρακί;
Ούτε και εγώ ήξερα πολλά για την κάπαρη έμαθα όμως πολλά από την μαμά μου την Κα Πελαγία, όσο ζω θα μαθαίνω όπως μου λέει η μαμά μου και την ευχαριστώ που μου έχει μάθει τόσα μα τόσα πράγματα στην ζωή μου. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΜΑ ΜΟΥ.



Υλικά:
  • κάπαρη
  • ξύδι, αλάτι
  • βάζα

Εκτέλεση:
 Μαζεύουμε την κάπαρη, την πλένουμε με πολύ νερό και καλά, μετά την βάζουμε σε μια λεκάνη με μπόλικο νερό και την αλλάζουμε 2 φορές την ημέρα για 1 βδομάδα για να ξεπικρίσει. Μετά κάνω άλμη με νερό και χοντρό αλάτι, και την βάζω μέσα.
Πότε η άλμη μας θα είναι έτοιμη; κάνουμε το κόλπο με το αβγό να ανεβαίνει στην επιφάνεια το μισό, τότε θα είναι έτοιμη να την χρησιμοποιήσουμε για την κάπαρη μας. Βάζω σε ένα βάζο ξύδι απλό, του βάζω περίπου το μισό 1/3 με το ξύδι και ρίχνω μέσα την κάπαρη, γεμίζω το υπόλοιπο με την άρμη και κλείνω τα βάζα που έχω κάνει, τα κλείνω καλά και τα αποθηκεύω σε σκοτεινό ντουλάπι της κουζίνα μας. Τα αφήνω για 20 μέρες περίπου και μετά τη χρησιμοποιώ στις σαλάτες μας ή και σκέτες σαν μεζέ με μια ρακί. Εάν θέλετε να πάρει άλλη πιο πικάντικη γεύση μπορείτε να συμπληρώσετε 5-6 κόκκους από μαύρο πιπέρι και 1 κουταλιά της σούπας λάδι δυνατό που θα το βάλετε μέσα σε κάθε βάζο.

Καλή σας επιτυχία και τρέξτε να μαζέψτε την κάπαρη σας                    για να έχετε όλο το χρόνο.
                                                      
                                           Μαριλένα


2 σχόλια:

  1. Πριν τη πλύνετε και τη ρίξετε στο νερό, πρέπει πρώτα να τη βάλετε σε χοντρό αλάτι για κανά δυο μέρες για να χάσει τα υγρά του ο σπόρος και να αφυδατωθεί, γιατί αλλιώς αν τη βάλετε τόσες μέρες στο νερό πολλά σπόρια θα ανοίξουν και θα μαλακώσει πολύ η κάπαρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή