CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Κόκκινη σούπα (μπορς)

 Φιλαράκια μου όμορφα και γλυκά γεια σας!!..Ήρθε που λέτε προχθές η συμπεθέρα μου η Ελένη και μας έφτιαξε μια κόκκινη σούπα με μπόλικα υλικά μέσα, καταπληκτική σε γεύση αλλά και σε χρώμα, εύκολη και γευστική όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε! Της είπα λοιπόν: -Ελένη μου, πες μου τα υλικά και πως την έφτιαξες για να την δώσω και εγώ στα φιλαράκια μου για να την φτιάξουν...εντάξει μου λέει Μαριλένα, πάμε για τα υλικά ....και να τα...θα ξετρελάνετε τους πάντες!!!!!!....καλή σας επιτυχία!



Υλικά:
  • 1 κιλό μοσχάρι με κόκαλο κομμένο σε κομμάτια
  • 2 καρότα τριμμένα 
  • 2 παντζάρια μέτρια τριμμένα
  • 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 4-5 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • 2 πατάτες κομμένες σε κύβους
  • 200 γραμμάρια λάχανο κομμένο σε λεπτές μακρουλές λωρίδες
  • 1-2 σκελίδες σκόρδο 
  • 1 πιπεριά κόκκινη ψιλοκομμένη
  • 1 πιπεριά πράσινη  ψιλοκομμένη ή κίτρινη
  • φρεσκοτριμμένο πιπέρι μαύρο
  • πιπέρι κόκκινο
  • αλάτι

Εκτέλεση:

Βράζω σε μια μεγάλη κατσαρόλα το μοσχάρι σε μπόλικο νερό μαζί με το κρεμμύδι μέχρι να βράσει καλά να είναι σχεδόν ψημένο. Εν τω μεταξύ, σε ένα τηγάνι βάζω το λάδι και τσιγαρίζω το τριμμένο καρότο και το τριμμένο παντζάρι για λίγο και το αφήνω στην άκρη. Αφού το κρέας μου είναι σχεδόν ψημένο προσθέτω το λάχανο, τις κομμένες πιπεριές, το σκόρδο, τις πατάτες και τα παντζάρια με τα καρότα που έχω σοτάρει με λίγο λάδι.
Τα ρίχνω όλα μαζί για 20 λεπτά περίπου μέχρι να ψηθούν καλά, αφού είναι όλα ψημένα τους βάζουμε αλάτι, πιπέρι και την σερβίρουμε σε βαθιά πιάτα. Εάν τώρα θέλει και κάποιος μπορεί να προσθέσει στο πιάτο του λεμόνι!
Είναι μια τέλεια σούπα που θα ξετρελάνει μικρούς και μεγάλους.
                                                                                                   Καλή σας όρεξη....
                                                                                                          Μαριλένα

2 σχόλια:

  1. Πανδαισία γεύσεων !!!! Κρατάω το link της συνταγής - θα τη φτιάξω σύντομα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα !!!...ναι έτσι ακριβώς είναι και μια γεύση φανταστική!!! Σας ευχαριστώ που προτιμήσατε το Blogs μου για να μαγειρέψετε μαζί μου!!!!!!!...Καλή σας επιτυχία και καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή