CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Σαλάτα με πλιγούρι...φέτα...και άλλα....

Όταν μου ζητάτε κάτι να ξέρετε φίλοι μου ότι προσπαθώ να σας κάνω τα χατίρια σας αλλά θα πρέπει να περιμένετε λίγο....και ο λόγος;..προσπαθώ να τα κάνω για να έχετε φωτογραφίες από τα φαγητά, τις σαλάτες και τα γλυκά μου, πιστεύω να με καταλαβαίνετε!!..Επέλεξα λοιπόν σήμερα και έκανα σαλάτα πλιγούρι για όλους και όλες που μου τη ζητήσατε, είναι μια από τις καλύτερες σαλάτες, τις ευκολότερες και μπορείτε να τις φάτε και σκέτες γιατί έχουν μέσα πολλά-πολλά υλικά,είναι πολύ υγιεινή έχει τόσα χρώματα από τα λαχανικά που βάζουμε μέσα...θέλετε λοιπόν τα υλικά μου;..και τον τρόπο που την κάνω;..σταματώ την φλυαρία μου και πάμε αμέσως ...στην κουζίνα...ακολουθείστε με και πάντα με ένα χαμόγελο θα σας περιμένω μέσα από την μικρή μου καρδούλα!!

 
Υλικά:
  • 1 μαρούλι ψιλοκομμένο
  • 2 δροσερά κρεμμύδια, ψιλοκομμένα
  • 2 ντομάτες, κομμένες
  • 1 αγγούρι κομμένο σε λεπτές φέτες
  • 1 μικρό ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 1 κόκκινη πιπεριά,κομμένη
  • 1 πράσινη πιπεριά, κομμένη
  • 100 γραμ. φέτα,την κόβουμε με το χέρι μας
  • 200 γραμ. πλιγούρι, το μουσκεύω σε ζεστό νερό για 1 και 1/2 ώρα περίπου
  • αλάτι 
  • 3-4 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο (εδώ ίσως θέλετε περισσότερο εσείς)
  • 1 κουταλιά της σούπας μπαλσάμικο (όσο νομίζετε, δοκιμάστε το )

Εκτέλεση:

Πρώτα βράζουμε νερό και ρίχνουμε μέσα το πλιγούρι μας να το σκεπάζει και λίγο παραπάνω με λίγο αλάτι, το αφήνουμε στην άκρη για 1 και 1/2 ώρα περίπου.Τώρα πλένουμε και κόβουμε όλα μας τα λαχανικά όπως σας έχω πει παραπάνω. Παίρνουμε το πλιγούρι και το σουρώνουμε καλά-καλά, σε ένα μεγάλο μπολ ή σε μια σαλατιέρα βάζουμε όλα μας τα λαχανικά μέσα, τα ανακατεύουμε καλά μαζί με το πλιγούρι, έχουμε ανακατέψει το ελαιόλαδο, το μπαλσάμικο και το αλάτι καλά σε ένα βαζάκι και το ρίχνουμε από πάνω, ανακατεύω καλά τη σαλάτα και από πάνω ρίχνω τη φέτα μου κομμένη με το χέρι μου!!...Αυτή ήταν η σαλάτα μου για απόψε!!!!!....εσείς που μου τη ζητήσατε, οι περισσότεροι άντρες, πιστεύω να σας ευχαρίστησα...όσο και για όλο τον άλλο κόσμο πιστεύω να τους αρέσει, βγάλτε και μπόλικο παξιμάδι ή κρουτόν ( βλέπετε ΕΔΩ τη συνταγή μου ) έχει αρκετή σάλτσα με πολλά αρώματα και γεύσεις.
                                                                                                           Καλή σας όρεξη!
                                                                                                                    Μαριλένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου