CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Ανανάς......πώς τον καθαρίζουμε

Γεια σας φίλοι μου...άργησα λίγο, αλλά και το καλό πράγμα αργεί να γίνει!!..χα!!...Εσύ Γιάννη, Κατερίνα, Ελένη και ...και ..μου ζητήσατε να σας γράψω για το πώς καθαρίζουμε τον ανανά!!..Βλέπετε κανέναν δεν ξεχνάω  και όλα τα άλλα άτομα πολλά μα πολλά που μου έχετε ζητήσει στο facebook  διάφορες συνταγές θα έρθουν ...
Στο εμπόριο εκτός από τον φρέσκο ανανά μπορούμε να τον βρούμε: σε κομπόστα, σε μαρμελάδα, αποξηραμένο ..πολλά είπα...πάμε να δούμε ..θα φάμε ανανά ή όχι;;


 

Για να καθαρίσουμε τον ανανά μας δεν μας χρειάζεται τίποτα εκτός από τον ανανά, ένα κοφτερό μαχαίρι και ένα πιάτο που θα τον βάλουμε μόλις τον κάνουμε κομμάτια!!..Δεν νομίζω να πρέπει να σας πω τίποτα σπουδαίο, βλέπετε τις φωτογραφίες μου με το Video μου και αυτό είναι!! 
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι που θα μπορεί ο κάθε ένας να το κάνει, εμένα η μητέρα μου η κα Πελαγία μου έχει μάθει έτσι να τον καθαρίζω, μανι - μάνι ... τάκα- τάκα ...και τον τρώμε και αμέσως ...Θέλετε; Ακολουθείστε τον τρόπο μου, όμως δοκιμάστε και με κάποιο άλλο.
Λοιπόν να σας πω: ότι πρώτα κόβουμε τα φύλλα του, μετά το κάτω μέρος του, στα δύο, κόβουμε και ένα μικρό κατά μήκος από το μέσον του, τα χωρίζουμε σε κομμάτια το ανοίγουμε και το προσφέρουμε. Μπορούμε όμως να το καθαρίσουμε εντελώς, να τον κόψουμε σε μικρά κομματάκια  να το βάλουμε σε μερικά μπολ με παγωτό και από πάνω καραμελωμένα αμύγδαλα...!! Τι γεύση έχει...μούρλια!!



Πιστεύω να μάθατε τον τρόπο μου, πώς να κόβουμε τον ανανά μας..εύκολος και γρήγορος!!
Μην ξεχνάτε ..δεν παχαίνει !!!
                                                                                                  Καλή σας όρεξη...
                                                                                                          Μαριλένα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου