CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Κεφτέδες με πατάτες-καρότα-κιμά



Προχθές είχα κάνει φίλοι μου βραστές πατάτες, κολοκύθια, καρότα και διάφορα άλλα που μου έμειναν για την επομένη. Σκεφτόμουν λοιπόν τι να τα κάνω αφού δεν θα έφταναν για να φάμε, τότε λέω δεν κάνω μια βόλτα μέχρι τον κρεοπώλη να αγοράσω και λίγο κιμά να τους κάνω κάτι το διαφορετικό από ότι τις άλλες φορές;;; εεε!!! Ναι και το έκανα, αγόρασα 600 γραμμάρια κιμά και δέστε τι φαγητό τους έκανα!!! Μούρλια γεύση και έτσι δεν πήγαν χαμένα ούτε και τα βραστά. Τους έκανα κεφτέδες με όλα τα υλικά πού είχα και από γεύση άλλο πράγμα, εάν και εσείς φίλοι μου δεν θέλετε να πετάξετε τίποτα όπως κάνω και εγώ πάντα, ακολουθείστε την συνταγή μου και είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσει αρκετά και θα τη γευτούν και οι άλλοι στην κουζίνα ΣΑΣ!!!


Υλικά:
  • 600 γραμμάρια κιμάς
  • 5-6 πατάτες βραστές
  • 2 καρότα βραστά
  • 1 ξερό κρεμμύδι τριμμένο
  • 1 αυγό
  • αλάτι, πιπέρι
  • 3 κουταλιές της σούπας λάδι
  • 2 φέτες μουλιασμένο ψωμί
  • κύμινο, λίγη ρίγανη
  • αλεύρι
  • λάδι για το τηγάνισμα
  • 1 κουτ. σούπας χυμό λεμονιού

 






Εκτέλεση:

Σε μια λεκάνη βάζουμε όλα τα υλικά και τα ανακατεύουμε καλά να μας γίνει ένα όμορφο μείγμα, έτσι ώστε να μπορούμε να το πλάσουμε σε μπαλίτσες και να τηγανιστούν και μέσα ομοιόμορφα.
Βάζουμε το μείγμα στο ψυγείο για 1 ώρα περίπου να σφίξει λίγο και να πλάθεται, τα κυλάμε στο αλεύρι και βάζουμε λάδι μπόλικο στο τηγάνι.

Αρχίζουμε να τηγανίζουμε λίγους-λίγους και να τους τοποθετούμε σε χαρτί κουζίνας, τους σερβίρουμε με ό,τι μας αρέσει, όπως πατάτες, σαλάτα ή και σκέτους και με παρέα μια ρακή ή με κρύα μπίρα...και...και...
                                         Καλή σας όρεξη.

                                          Μαριλένα 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου