CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Σαλάτα με γαρίδες – ρύζι για τις ζεστές μέρες του Καλοκαιριού (η νόστιμη)

Αχ...καλοκαιράκι και οι σαλάτες  έρχονται και πάνε, κάθε φορά που θα θέλουμε να φάμε και πεινάμε, να είναι γρήγορες και νόστιμες μα και τι άλλο; Μα ΕΥΚΟΛΕΣ αρκεί να έχουμε μπόλικα υλικά στα ντουλάπια μας, στο ψυγείο μας και αν μπορούμε να έχουμε ένα μικρό κηπάκο που θα έχουμε μερικά πράσινα φρέσκα για τις δύσκολες μέρες που έρχονται και στις γλάστρες θα μπορούσατε να φυτέψουμε μερικά είδη σαλατικών όπως εγώ. Πρόσφατα έκανα γεμιστά, ε! τους σπόρους από τις πιπεριές όπως τις άδειασα τις έβαλα γύρω- γύρω από μια γλάστρα και σε λίγες μέρες θα φάω τις πρώτες μου πιπεριές, θα σας τις στείλω σε φωτογραφίες μου στο facebook μου για να τις δείτε, κάντε τω δεν θέλει τίποτε το δύσκολο, με το μαχαίρι 2-3 τρύπες, τα έθαψα μέσα μπόλικα σπόρια μαζεμένα και αυτό ήταν. Το ίδιο κάνω όταν έχω ξερά κρεμμύδια και έχουν βγάλει φύτρες, τα πιέζω στη γλάστρα μου και κάθε που θέλω να κόψω για κάτι κόβω μερικά πράσινα φύλλα και κάνω τη δουλειά, και έτσι στα φαγητά μου αλλά και στις σαλάτες μου μυρίζουν υπέροχα.
Σήμερα είπα να κάνουμε μία σαλάτα καλοκαιρινή με διάφορα υλικά, θαλασσινά και βάλεε!!!..


Υλικά:

  • 200 γραμμάρια μαγιονέζα
  • 300 γραμμάρια γαρίδες
  • 1 πιπεριά κόκκινη ψιλοκομμένη
  • 1 πιπεριά πράσινη ψιλοκομμένη
  • 10 ελιές πράσινες ( όχι ξιδάτες), τις καθαρίζουμε από τα κουκούτσια
  • 2 ντομάτες κομμένες σε μικρές λεπτές φέτες
  • 2 κουταλάκια του γλυκού  πελτές
  • 200 γραμμάρια ρύζι , εάν θέλετε βάλτε μακρύκοκκο  (βρασμένο, όχι λαπάς θα πρέπει να στέκει)
  • Αλάτι, πιπέρι


Εκτέλεση:
Πρώτα καθαρίζουμε, βράζουμε τις γαρίδες και τις αφήνουμε να κρυώσουν, το ίδιο κάνουμε και με το ρύζι και αυτό πρέπει να κρυώσει.
Σε μια σαλατιέρα έχουμε το ρύζι και τις γαρίδες, τις κομμένες ελιές, τις ντομάτες τα ανακατεύω ελαφριά, προσθέτουμε τις πιπεριές, αλάτι, πιπέρι (βάλτε και λίγο κόκκινο πιπέρι να γίνει κάπως πικάντικο, αξίζει), έχουμε τη μαγιονέζα με το πελτέ μαζί( τα έχω ανακατέψει), ανακατεύω, ρίχνω από πάνω από τα υπόλοιπα υλικά και την βάζω στο ψυγείο.

                Αυτό ήταν, θα τη λατρέψετε.
                Μια μπύρα παρακαλώ;
                Και καλή σας όρεξη.
                                                                             Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου