CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Κουραμπιέδες

Κουραμπιέδες η αφράτη  νοστιμιά


Χριστούγεννα, καιρός για κουραμπιέδες, γλυκάκια, μελομακάρονα και σοκολατάκια. Σας εύχομαι καλές γιορτές να έχετε όλοι σας, με υγεία χαρά και ευτυχία. Η φίλη μου η Μυρσίνη μου ζήτησε μια συνταγή για κουραμπιέδες και της την στέλνω με αγάπη και πιστεύω να είναι η ζωή της γλυκιά σαν καραμέλα.
                                 

                            
Υλικά:
  • 700 γρ. αμύγδαλα άψητα και χωρίς αλάτι
  • 520 γρ. βούτυρο γάλακτος
  • 480 γρ. φυτίνη
  • 1 αυγό
  • 1/2 φλιτζάνι ζάχαρη
  • 1 φλιτζάνι λάδι
  • 1/2 κουταλάκι σόδα
  • 1 λεμόνι το ξύσμα του
  • 1 λεμόνι το χυμό του
  • 700 γρ. ζάχαρη άχνη
  • 1300 γρ. αλεύρι απλό


Εκτέλεση:

Σε ένα τηγάνι καβουρντίζω τα αμύγδαλα μου να πάρουν χρώμα και να μυρίσουν,εάν θέλετε τα παίρνετε έτοιμα καβουρντισμένα. Αφού καβουρντιστούν κλείνω τη φωτιά και τα αποσύρω από την κουζίνα για να μην μου καούν. Χτυπώ καλά στο mixer το βούτυρο, τη φυτίνη και το λάδι μέχρι να ασπρίσουν, βάζω το χυμό από το λεμόνι μέσα στη σόδα και το κρατώ πάνω από το μείγμα για να μην μου πέσει και τη λιώνω,τη βάζω και αυτήν μέσα στο μείγμα,ρίχνω τη ζάχαρη,τα αυγά και τέλος τα αμύγδαλα,τώρα ρίχνω σιγά-σιγά το αλεύρι και ζυμώνω,πρέπει το ζυμάρι μας να είναι μαλακό και να πλάθεται. Τα πλάθουμε στο σχήμα που θέλουμε,τα τοποθετούμε στο ταψί μας αφού βάλουμε μια λαδόκολλα πρώτα, εάν τους δώσω στρογγυλό σχήμα, κάνω με τα δάχτυλά μου μια λακουβίτσα για να κρατήσει την άχνη πάνω τους. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 160 βαθμούς και τους ψήνω για 20 λεπτά περίπου, προσοχή γιατί σας έχω πει ότι από φούρνο σε φούρνο η θερμοκρασία διαφέρει, να πάρουν ένα ελαφρύ χρυσαφί χρώμα.
Αφού τους ψήσετε όλους, τους βάζετε στη σειρά στην πιατέλα σας και τους ρίχνετε επάνω αρκετή ζάχαρη άχνη με το σουρωτήρι που έχετε για το τσάι σας, έτσι θα μπαίνει ομοιόμορφα σε όλους και θα έχετε μια ωραία εικόνα από τα γλυκά σας. Καλή σας επιτυχία! Πιστεύω η Μυρσίνη να τους κάνει και να μας γράψει την γνώμη της.



    Χρόνια σας πολλά,  Μαριλένα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου