CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Αρακάς λεμονάτος..

Να κάνουμε σήμερα ένα φαγητό χωρίς κρέας; Χωρίς κόπο; Γρήγορα; Εύκολα; Αλλά και πεντανόστιμο; Ο αρακάς είναι ένα καταπληκτικό φαγητό και μπορούμε να το κάνουμε με πολλούς  τρόπους...Ακόμα και άψητο σε σαλάτες τον χρησιμοποιούμε, σας έχω δώσει αρκετές συνταγές και αν ψάξετε θα βρείτε και τη σαλάτα με τον αρακά. Εδώ σήμερα σας έχω αρακά λεμονάτο.
Θέλετε να έρθετε μαζί μου; Ναι;..Τότε ελάτε και ακολουθήστε με στην κουζίνα μου...Ελάτε..Ελάτε σας έχω μπισκοτάκια και έτοιμο ζεστό καφέ!!


Υλικά:
  • 1 κιλό αρακά
  • 4 καρότα κομμένα σε κύβους
  • 1 ματσάκι άνηθο ψιλοκομμένο
  • 3 δροσερά κρεμμύδια ψιλοκομμένα
  • 2-3 ρίζες σπανάκι ψιλοκομμένο
  • 3 πατάτες κομμένες σε κύβους
  • 2 φύλλα από μαρούλι τρυφερά ψιλοκομμένα
  • 1/2 φλιτζάνι του τσαγιού λάδι
  • 2 λεμόνια το χυμό τους
  • 1 κουταλιά της σούπας αλεύρι
  • αλάτι
  • πιπέρι
Εκτέλεση:

Πλένουμε  τα πράσινά μας, τα καθαρίζουμε και τα κόβουμε όπως σας έχω γράψει παραπάνω και τα αφήνουμε στην άκρη. Παίρνουμε μια κατσαρόλα και ρίχνουμε το λάδι, τα ψιλοκομμένα κρεμμύδια και τα καρότα και τα ανακατεύουμε. Ρίχνουμε τώρα και τον αρακά μαζί με ένα φλιτζάνι ζεστό νερό, χαμηλώνουμε τη φωτιά για περίπου 20 λεπτά ανακατεύοντας πότε πότε.
Τώρα βάζουμε τις πατάτες κομμένες σε κύβους, τον ψιλοκομμένο άνηθο, το ψιλοκομμένο σπανάκι, το μαρούλι ψιλοκομμένο.
Ανακατεύουμε καλά όλα τα υλικά μέσα στην κατσαρόλα μας και, εάν χρειαστεί, ρίχνουμε ακόμα λίγο νερό για να βράσουν, αφήνουμε να μείνουν με το λάδι τους σε χαμηλή φωτιά. Δοκιμάζουμε και αφού είναι έτοιμα ρίχνουμε αλάτι και πιπέρι.Στο χυμό από τα λεμόνια διαλύω το αλεύρι και περιχύνω  πάνω από το φαγητό. Για 2 λεπτά στην φωτιά ανακατεύουμε κουνώντας την κατσαρόλα μας για να μην τα διαλύσουμε και κλείνουμε...Έτοιμο για σερβίρισμα!..Μη μου πείτε ότι σας κούρασα;
                                                       Με ένα κομμάτι φέτα...ψωμί για τη σάλτσα του....
                                                                                                     Και καλή σας όρεξη!
                                                                                                            Μαριλένα





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου