CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Κοτοσαλάτα Χριστουγεννιάτικη .... εύκολη!!

Χριστούγεννα ...Πρωτοχρονιά είναι οι μέρες γιορτινές στολίζουμε τα δέντρα μας αλλά και τα τραπέζια μας, με φαγητά, σαλατικά, κεράκια και πολύ-πολύ αγάπη για όποιους και όποιες καθίσουν μαζί σας να περάσετε και αυτές τις γιορτές!!..Γιαυτό θα κάνουμε μια νόστιμη, εύκολη και γρήγορη κοτο-σαλάτα  που πιστεύω να μας μείνει για πολύ στη γεύση της...πάω να σας γράψω τη συνταγή...προλαβαίνετε να αγοράσετε τα υλικά είναι ανοικτά τα μαγαζιά...έφυγααα!!!


Υλικά:
  • 1 κοτόπουλο ( περίπου τα άτομα που θα έχετε, εγώ βάζω συνήθως 1 και1/2 κιλό)
  • 2-3 δροσερά κρεμμύδια ψιλοκομμένα
  • 1 μαρούλι ψιλοκομμένο
  • 100  γραμμάρια μαγιονέζα
  • 2  ρόδια καθαρισμένα
  •  πιπέρι μαύρο, πιπέρι κόκκινο
  • αλάτι

Εκτέλεση:

Σε μεγάλη κατσαρόλα βράζουμε καλά-καλά το κοτόπουλό μας σε μπόλικο νερό με λίγο αλάτι μέσα. Πλένουμε όλα μας τα λαχανικά, τα καθαρίζουμε και τα ψιλοκόβουμε. Αφού βράση το κοτόπουλο το κόβουμε με το χέρι μας σε μικρά κομματάκια σε μια μεγάλη γαβάθα, το αλατοπιπερώνουμε όσο θέλουμε εμείς.
Παίρνουμε τώρα μια μεγάλη σαλατιέρα και βάζουμε μέσα το ψιλοκομμένο μαρούλι με το δροσερό ψιλοκομμένο κρεμμύδι, από πάνω ρίχνουμε το κοτόπουλο μας, και αρχίζουμε να βάζουμε σιγά -σιγά τη μαγιονέζα και να τα ανακατεύουμε,αλατίζουμε, πιπερώνουμε εάν θέλουμε και το τελευταίο που βάζουμε από πάνω είναι το ρόδι μας!!! Τώρα εδώ εγώ βάζω πότε λεμόνι και πότε ξύδι, ρωτάω και ότι μου πούνε βάζω λίγο για να πάρει άλλη γεύση!!. Έτσι απλά την κάνω και μας αρέσει!!
Την προσφέρω με όλα τα άλλα φαγητά που έχω κάνει ή ακόμα και σκέτη!!
                                                                  Καλή σας επιτυχία και ..καλή σας όρεξη.
                                                                                             Μαριλένα

* Την κοτόπιτα την κάνω και όταν μου έχει μείνει κοτόπουλο από την προηγούμενη μέρα, από βρασμένο που έχω κάνει σούπα, δεν πετάω τίποτα και έχω την άλλη μέρα έτοιμη τη σαλάτα μου!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου