CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Σπιτική μαγιονέζα

 Μου τη ζητήσατε και εγώ σας τη γράφω. Τη συνταγή μου την έδωσε μια ξαδέρφη μου, η Έρη, κι εγώ τη χαρίζω σε όλους εσάς που μου τη ζητήσατε και τη Μαρία. Μαρία, φτιάξε τώρα σάντουιτς και στείλε κανένα προς τα εδώ!




Υλικά:
    • 1 αυγό
    • 1 κ.γ. ξύδι λευκό
    • 1/4 κ.γ. πιπέρι, κατά προτίμηση λευκό
    • 1/2 κ.γ. μουστάρδα
    • λάδι
    • 1 μικρό λεμόνι, το χυμό του
    • αλάτι

    Εκτέλεση:

    Σε ένα μπολ χτυπάμε με τον αυγοδάρτη ή το μίξερ χειρός τους κρόκους αυγών, το ξύδι, τη μουστάρδα και το πιπέρι. Προσθέτουμε λάδι σιγά σιγά και χτυπάμε το μείγμα να γίνει σφιχτό. Βάζουμε και το χυμό λεμονιού και συνεχίζουμε το χτύπημα. Εάν σφίξει πολύ, βάζουμε μια κουταλιά νερό και συνεχίζουμε το χτύπημα. Ξαναβάζουμε λάδι σιγά σιγά και συνεχίζουμε το χτύπημα μέχρι να έχουμε μια απαλή μαγιονέζα. Μην ξεχάσετε όλα τα υλικά να βρίσκονται σε θερμοκρασία δωματίου! Τη χρησιμοποιούμε σε σάντουιτς, φαγητά, σαλάτες και όπου αλλού θέλουμε.
                                                     Καλή σας επιτυχία!

                                                           Μαριλένα

                                                            

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου