CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Σοκολατάκια με αμύγδαλα ...εύκολα

Φιλαράκια μου γλυκά ....και σοκολατένια τι μου κάνετε;..καλά;..με ρωτήσατε πως να κάνετε σοκολατάκια με πολύχρωμη τρούφα;..δεν σας χαλάω εγώ χατήρι και σας τα έφτιαξα..κανένα παράπονο;..κάντε μπόλικα και πάρτε όμορφα βάζα με διάφορα σχήματα και σχέδια, γεμίστε τα  και δωρίστε τα σε όσους αγαπάτε, θα είναι το τέλειο δώρο από τα χεράκια σας!!! Ακούστε με και θα δείτε πόσα μπράβο θα ακούσετε..και το πρώτο μπράβο θα είναι από μένα μέσα από την καρδιά μου!!
Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ μέσα από την καρδιά μου που με κάνετε υπερήφανη που είστε κοντά μου και μαγειρεύετε μαζί μου ..το ευχαριστώ είναι για όλο μα όλο τον κόσμο και ...και...τα φιλιά μου ...


Υλικά:
  • 500 γραμμάρια σοκολάτα κουβερτούρα
  • 320 γραμμάρια αμύγδαλα άψητα και χωρίς αλάτι
  • 1 κουταλάκι του γλυκού βιτάμ
  • 1 λαδόκολλα μεγάλη
  • 100 γραμμάρια τρούφα ροζ
  • 100 γραμμάρια τρούφα πράσινη πάρτε ότι χρώματα θέλετε εσείς

Εκτέλεση:

Καβουρδίζουμε σε ένα τηγάνι τα αμύγδαλά μας μέχρι να πάρουν λίγο χρώμα. Κόβουμε τη κουβερτούρα μας σε μικρά κομμάτια, έτσι θα λιώσει πιο γρήγορα, λιώνουμε τη κουβερτούρα σε μπεν-μαρί και ρίχνουμε το βιτάμ μέσα προς το τέλος, μόλις κλείσουμε τη φωτιά για να λιώσει.
Αφού είναι έτοιμη η σοκολάτα μας την ανακατέβουμε λίγο να πέσει η  θερμοκρασία της λίγο, ρίχνουμε μέσα τα καβουρδισμένα αμύγδαλα σιγά-σιγά και τα ανακατεύουμε ώστε να πάει παντού η σοκολάτα!!...Και αυτό ήταν....Πιάνουμε ένα κουτάλι σούπας και αφήνουμε κουταλιά-κουταλιά επάνω στη λαδόκολλα!!..Αφού τα έχουμε κάνει όλα τα σοκολατάκια μας ρίχνουμε από πάνω χρωματιστή τρούφα, στέγνωσαν;...Έτοιμα για να τα αρπάξουμε και να τα φάμε όλα...μα όλα....
                         Καλή σας επιτυχία και καλές και όμορφες γλυκές γιορτές σε όλο το κόσμο!!
                                                                                      Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου