CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Κοτοσαλάτα με πιπεριές...και ....

Σας περίσσεψε βραστό κοτόπουλο και δεν έχετε τί να το κάνετε;..Εγώ σας βρήκα αμέσως λύση για μια γρήγορη!!..Εύκολη!...Νόστιμη!..Κοτοσαλάτα της θείας Πόπης!!..Χθες το βράδυ την έφαγα σπίτι της..ουαου...τέλεια και χωρίς κόπο!!!..Η θεία Πόπη μας έδωσε τη συνταγή της λοιπόν για να σας τη δώσω και εγώ και να τη δοκιμάσετε!!
Φίλοι μου, καιρός να σταματήσω τη φλυαρία μου και να σας γράψω την συνταγή!!!.. Κάντε τη...Δοκιμάστε τη...Γευτείτε τη...και τα λέμε, καλή σας επιτυχία φιλαράκια μου αγαπημένα!!


Υλικά:
  • 1/2 κοτόπουλο βρασμένο, το κόβουμε με το χέρι μας ( όσο σας έχει περισσέψει...ίσως και παραπάνω )...
  • 1 κ. σ. μουστάρδα
  • 1 κονσέρβα μανιτάρια 
  • 1 κονσέρβα καλαμπόκι
  • 1 πιπεριά πράσινη κομμένη σε κύβους
  • 1 πιπεριά κίτρινη κομμένη σε κύβους
  • 1 πιπεριά κόκκινη κομμένη σε κύβους
  • αλάτι, πιπέρι
  • 1 βάζο μαγιονέζα...περίπου 500 γραμμάρια
  • 1 κ.σ. λάδι

Εκτέλεση:

Πλένουμε και κόβουμε τις πιπεριές σε μικρούς κύβους. Ανοίγουμε τις κονσέρβες και τις σουρώνουμε καλά σε τρυπητό, να φύγουν τα νερά εντελώς για να μη μας χαλάσει η κοτοσαλάτα μας. Σε ένα μικρό τηγανάκι βάζουμε τα μανιτάρια αφού τα κόψουμε και τα έχουμε σουρώσει καλά-καλά, τα ανακατεύουμε να φύγουν εντελώς τα υγρά τους και μόλις είναι έτοιμα προσθέτουμε μια κ.σ. ελαιόλαδο, ανακατεύουμε καλά και σουρώνουμε.. Έτοιμα για να μπούνε μέσα στο μπολ μαζί με τα υπόλοιπα υλικά. Τα ανακατεύουμε καλά, έτσι ώστε να πάνε παντού οι γεύσεις. Τέλος, προσθέτουμε τη μαγιονέζα και ανακατεύουμε για λίγο και ελαφριά την κοτοσαλάτα.
Τη βάζουμε στο ψυγείο και την απολαμβάνουμε!!
                                                                                Καλή σας επιτυχία φίλοι μου!!
                                                                                                    Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου