CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Λικέρ αρμπαρόριζα....το τέλειο!!!

Αρμπαρόριζααααα!!!...Ναι..θα κάνουμε και από αυτό το αρωματικό λικέρ..το τέλειο, το γρήγορο αλλά και όλο άρωμα!! Βόλτα πάω τον σκύλο μου και οι γειτονιές είναι γεμάτες από την αρμπαρόριζα, έτσι να κάνετε θα μαζέψετε μερικά φύλλα από αυτό, αλλά να πάρετε την άδεια...μη σας κυνηγάνε, έχω να κάνω γέλια...βοήθεια, την αρμπαρόριζα μου κλέβουν...χα!!χα!!...Καλά είναι τα γέλια, αλλά καλό είναι να γράψουμε και πώς γίνεται...εσείς, τί λέτε;..
Εγώ λέω: Πάμε!!

Υλικά:
  • 35-40 φύλλα αρμπαρόριζας
  • 1 κ 1/2  λίτρο ρακή, αλλά και με άσπρο κρασί μπορείτε να το κάνετε
  • 300 γραμμάρια ζάχαρη
  • 1 μπουκάλι άδειο

Εκτέλεση:

Πλένουμε καλά-καλά τα φύλλα από την αρμπαρόριζα και τα αφήνουμε στο σουρωτήρι να φύγουν τα πολλά νερά από πάνω τους. Παίρνουμε το άδειο μπουκάλι και βάζουμε μέσα τα φύλλα, τη ζάχαρη και, τέλος, τη ρακή ή το κρασί!..Κουνάμε το μπουκάλι να διαλύσει η ζάχαρη και το αφήνουμε στην άκρη. Κάθε φορά που το θυμόμαστε το κουνάμε για λίγο, όταν περάσουν 25 μέρες περίπου το σουρώνουμε από τα φύλλα και το απολαμβάνουμε!!
                                                    
                                            Καλή σας επιτυχία φίλοι μου αγαπημένοι!!
                                                                                               Μαριλένα

2 σχόλια:

  1. Εξαιρετική και πανεύκολη συνταγή - και μου αρέσει πολυ το αρωμα της !!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ , Μαριλένα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά....καλή μου!!!.. Δοκίμασέτο και σίγουρα θα σου αρέσει!!!
      καλή χρονιά και σε σένα!!!

      Διαγραφή