CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Πιλάφι με σάλτσα..κόκκινη

Το ρύζι και ποιος δεν το τρώει;..Εξαίρεση; Εγώ!!!!..Μη βαράτε φίλοι μου..δεν..δεν...κατεβαίνει με τίποτα σας λέω όπως και τα μακαρόνια..Να μείνω νηστική..αμέ!αμέ!!..
Όμως τα μαγειρεύω, γιατί δεν είμαι μόνο εγώ στο σπίτι, υπάρχουν τα παιδιά και ο άντρας μου και είναι μακαρονάδες τι να κάνουμε;..και πιλάφι.. δωσ'τους και είναι η καλύτερή τους!
Γι'αυτό κι εγώ τους έκανα το πιλάφι με κόκκινη και εύκολη σάλτσα στα γρήγορα και είπα μια που βγήκε νόστιμο να σας δώσω και εγώ τη συνταγή μου να την κάνετε!! Εύκολη και γρήγορη και νόστιμη!!!


Υλικά:
  • 1 φλιτζάνι ρύζι
  • 3 φλιτζάνια νερό
  • 1/2 κ.του γ. αλάτι
  • πιπέρι όσο θέλετε
Σάλτσα....

Υλικά:
  • 3 ντομάτες κομμένες σε μικρούς κύβους
  • 2 κουταλιές πελτές
  • 1 πιπεριά κόκκινη κομμένη σε μικρά κομμάτια
  • 1 πιπεριά πράσινη κομμένη σε μικρά κομμάτια
  • 1 κρεμμύδι ξερό κομμένο σε μισοφέγγαρο
  • 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένο μαϊντανό
  • 3-4 κουταλιές της σούπας πουμαρό
  • αλάτι, πιπέρι μαύρο και κόκκινο
  • 4 κουταλιές της σούπας λάδι

Εκτέλεση:

Παίρνουμε ένα μικρό τσικαλάκι, βάζουμε μέσα το λάδι, το κρεμμύδι, το πελτέ και το ανακατεύουμε καλά, προσθέτουμε την κομμένη ντομάτα, τις κομμένες πιπεριές,το πουμαρό και χαμηλώνουμε τη φωτιά μας. Αφήνουμε να ψηθεί σιγά-σιγά, το ανακατεύουμε πότε-πότε και εάν χρειαστεί προσθέτουμε και άλλο ζεστό νερό. Προσοχή να μη βάλουμε πολύ, γιατί θα βγάλουν οι ντομάτες και να μην το κάνουμε νερουλό, να είναι κάπως πηχτό. Όταν είναι έτοιμο, ρίχνουμε από πάνω το αλάτι, το πιπέρι και τον μαϊντανό και τα ανακατεύουμε, τα αφήνουμε στην άκρη .
Τώρα θα κάνουμε το πιλάφι μας, θα μπορούσαμε να το κάνουμε λίγο πριν τελειώσει η σάλτσα μας, αλλά εγώ το κάνω έτσι γιατί καμιά φορά θέλει περισσότερο μαγείρεμα η ντομάτα με το κρεμμύδι.

Εκτέλεση για το πιλάφι:
Σε μια κατσαρόλα βάζουμε το νερό (όχι και τα 3 ποτήρια κρατάμε το 1/2 για αργότερα), παίρνει βράση καλή, προσθέτουμε λίγο αλάτι και το ρύζι το οποίο το έχουμε πλύνει και σουρώσει λίγο πριν, το ανακατεύουμε καλά και χαμηλώνουμε τη φωτιά. Πρέπει να το ανακατεύουμε συχνά (με ξύλινη κουτάλα πάντα ) να προσθέσουμε το ζεστό νερό εάν χρειαστεί, το δοκιμάζουμε αν έχει ψηθεί του ρίχνουμε τα πιπέρια, λίγο λεμόνι κλείνουμε τη φωτιά, σκεπάζουμε την κατσαρόλα μας με μια καθαρή πετσέτα για 5-10 λεπτά.
Και τώρα το σερβίρουμε με τη σάλτσα που έχουμε κάνει,με πράσινη σαλάτα και ραπανάκια, φρέσκο ψωμί και σας εύχομαι ...
                                                                                                     Καλή σας όρεξη!!
                                                                                                           Μαριλένα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου