CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Χαλβάς



Το γλυκό που θα σας κεράσω απόψε κλείνοντας τον ΠΡΩΤΟ χρόνο μου με τις συνταγές μου στη σελίδα μου "ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ" είναι μία απλή συνταγή του χαλβά που τον κάνουν όλοι και με τον ίδιο τρόπο περίπου. Εγώ τον κάνω μία απλή διαφορά ποιά;;;..τον μαγειρεύω εγώ στην κουζίνα μου...Χα..Χα...μωρέ παιδιά γελάστε...
Λοιπόν πάρτε ο κάθε ένας σας από ένα κόκκο από το σιμιγδάλι του χαλβά για να φτάσει όλο σε όλους μας...είμαστε 11.000 άτομα σήμερα που μαγειρεύουν μαζί μας από την σελίδα μου, σας τη γράφω αυτή τη συνταγή μου(μας),ευχαριστώ όλο το κόσμο ξανά και ξανά από καρδιάς.....Μαριλένα




Υλικά:
  • 4 ποτήρια νερό
  • 2 κ1/2ποτήρια ζάχαρη
  • 2 ποτήρια σιμιγδάλι χοντρό
  • 1 ποτήρι λάδι(όχι εντελώς γεμάτο)
  • 1/3 κουταλάκι του καφέ κανέλα
  • 1 φλιτζάνι καρύδια ολόκληρα(καθαρισμένα) 
                          ή
  • 1 φλιτζάνι φιστίκια Αιγίνης(καθαρισμένα)
  • 1 φλούδα λεμονιού
Εκτέλεση:

Στη κατσαρόλα μας βάζουμε το νερό με τη μισή ζάχαρη,1 φλούδα λεμονιού και την κανέλα το βράζουμε, από τη στιγμή που θα αρχίσει το βράσιμο  το αφήνουμε ,για 8 με 9 λεπτά και κλείνουμε τη φωτιά μας,το βγάζουμε από η φωτιά και το αφήνουμε στην άκρη.Σε μία άλλη κατσαρόλα,ρίχνουμε το λάδι μας αφού ζεσταθεί το λάδι καβουρδίζουμε το σιμιγδάλι μας σε χαμηλή φωτιά πάντα μέχρι να αρχίσει να ροδίζει,αφού ροδίσει καλά ρίχνουμε την υπόλοιπη ζάχαρη,ανακατεύουμε και προσθέτουμε το σιρόπι μας αμέσως  και (βγάζουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και αρχίζουμε να ανακατεύουμε συνεχώς με μια ξύλινη και μακριά κουτάλα για να μην καούμε(προσοχή θέλει πολύ γιατί εδώ το σιμιγδάλι πετάγεται και κάνει δυνατό κάψιμο),επειδή κοχλάζει αρκετά,μέχρι να πήξει,εδώ ανοίγουμε ξανά τη φωτιά μας σιγανή και συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι να δούμε να πήξει εντελώς ο χαλβάς μας,κλείνουμε τη φωτιά μας .
Αν τώρα θέλετε να βάλετε τους ξηρούς καρπούς μέσα τους ρίχνετε τώρα και τους ανακατεύετε 1-2 φορές και είναι έτοιμος να τον βάλετε στη φόρμα του χαλβά ή σε μικρά φορμάκια,ότι από τους δύο ξηρούς καρπούς θέλετε εσείς,μπορείτε να βάλετε μισούς από τους Αιγίνης και μισά από τα καρύδια.
Εγώ συνήθως κάνω μισό από τον ένα ξηρό καρπό και μισό από τον άλλο,έτσι έχω ένα χαλβά με δύο διαφορετικές γεύσεις. Όταν κρυώσει ο χαλβάς τον ξεφορμάρω από την φόρμα του και τον βάζω σε μία πιατέλα,τον πασπαλίζω με λίγη κανέλα και τον κερνάω σε μικρά κομμάτια.
                                                         
 Καλή σας όρεξη.
                                                                  Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου