CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

για να γνωριστούμε...

Είπα και 'γω σήμερα να κάνω μια σελίδα για να μπορούμε να μαγειρεύουμε εύκολα, υγιεινά, οικονομικά και φυσικά γευστικά, όπως το θέλουμε όλες οι νοικοκοιρέςςςς.

Είμαι από την όμορφη Κρήτη, έχω δυο κόρες,  τον σύζυγό μου και τον σκύλο μας. Μαγειρεύω καθημερινά και απολαμβάνουμε το φαγητό μας  όλοι μαζί.

Ασχολούμαι με τη ζωγραφική, μου αρέσει να περπατάω, να κάνω ποδήλατο, να πηγαίνω το σκύλο μου βόλτα και να βγαίνω με τις φίλες μου. Φυσικά, καφεδάκι και ξανά και ξανά...
Αυτά, τα λίγα, τα πολλά για 'μένα εάν θέλετε όμως να μάθετε και κάτι άλλο ρωτήστε και όλο και κάτι θα μάθετε περισσότερο.... Λέω τώρα εγώωωωω...

Αυτά, σας χαιρετώ και ήρθε η ώρα να μαγειρέψουμε κάτι να φάμε μμμμμ

Φιλιά προς το παρόν,


                                           Μαριλενα... 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου