CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Φρουτόπιτα...νόστιμη...εύκολη και φυσικά γρήγορη!!

Φίλοι μου αγαπημένοι...προχθές με κάλεσε μια φίλη η Αγγέλα να με κεράσει κάτι τρομερόοοοοο και ένα καφεδάκι..Τί να της πω, όχι; Τί λέτε τώρα; Πήγα τρέχοντας και η μυρωδιά από κάτω ερχόταν στη μύτη μου!! Θεέ μου τί άρωμα!!
Μπήκα μέσα και εκείνη τη στιγμή έβγαζε την πίτα από τον φούρνο της, δεν μπορείτε να καταλάβετε το άρωμά της εάν δεν τη φτιάξετε! Έκανα μου λέει μια πίτα με ό,τι φρούτα είχα στην κουζίνα μου!! Την δοκίμασα λοιπόν, μου είπε τί και τί είχε βάλει μέσα και εγώ σας την χαρίζω με την ελπίδα να την φτιάξετε και να ξετρελαθείτε και εσείς όπως εγώ με την γρηγοράδα της, την γεύση της αλλά και με την νοστιμιά της!!


Υλικά:

1ο μείγμα
  • 2 πράσινα μήλα σε μικρούς κύβους
  • 2 κόκκινα μήλα και αυτά κομμένα σε μικρούς κύβους
  • 1 αχλάδι τριμμένο
  • 1 κυδώνι τριμμένο
  • 1 φλιτζανάκι του καφέ κομμένα καρύδια
  • 1 και 1/2 κ. γ. κανέλα
  • 1 φλιτζ. του καφέ κονιάκ

2ο μείγμα
  • 1 βιτάμ <250 γραμμάρια > λιωμένο
  • 2 φλιτζ. τσαγιού ζάχαρη
  • 4 αυγά
  • 1 μπέικιν πάουντερ διαλυμένο σε 1/2 φλιτζ. τσαγιού με γάλα
  • 1 συσκευασία αλεύρι που φουσκώνει

Εκτέλεση:

Φτιάχνουμε το πρώτο μείγμα ανακατεύοντας όλα τα υλικά μαζί σε ένα μπολ και αφήνουμε στην άκρη για περίπου μισή ώρα. Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά του δεύτερου μείγματος μέχρι να ενωθούν και να έχουμε ένα λείο μείγμα. Μετά ενώνουμε το πρώτο με το δεύτερο μείγμα, βουτυρώνουμε το ταψί μας ή βάζουμε λαδόκολλα και το ψήνουμε στους 180 βαθμούς για μία ώρα. Εάν θέλουμε πασπαλίζουμε τη φρουτόπιτα με ζάχαρη άχνη αφού κρυώσει.

                                                 Καλή σας όρεξη!!

                                                                                     Μαριλένα



2 σχόλια: