CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Σοκολατένια κρέμα ...να γλείφετε τα χέρια σας!!!

Κρέμα...κρεμούλα...σοκολάτα ...σοκολατίτσα!!!!!!!!...Και τί δεν θα δίναμε να είχαμε όλοι μας, μα όλοι μας μια τέτοια κρέμα όπως τα παλιά εκείνα καλά μας χρόνια;!!..Να είναι εύκολη, γρήγορη και νόστιμη....κρεμούλα μου σε φωνάζω!!!
Φώναξα την μικρή μου σοκολατίτσα.....Πάμελα!! Να..μικρό μου: θέλω κάτι που να λιώνει στο στόμα, να έχεις γεύση σοκολάτας και να γίνεται γρήγορα...κάνε κάτι... Και  μου έκανε μια σοκο-κρέμα που θα σας τρελάνει όλους...πάμε να την κάνουμε, τα σάλια μου τρέχουν και μόνο που την σκέφτομαι!


Υλικά:
  • 1 λίτρο και 200 γραμμ. γάλα φρέσκο
  • 300 γραμμ. ζάχαρη
  • 120 γραμμ. κορν φλάουρ
  • 60 γραμμ. κακάο


Εκτέλεση:

 Σε μια μεγάλη κατσαρόλα βάζουμε όλα τα στερεά υλικά κοσκινίζοντάς τα και ανακατεύουμε λίγο με το σύρμα. Προσθέτουμε αρχικά λίγο από το γάλα ώστε να ενωθεί με τα υπόλοιπα υλικά και στη συνέχεια βάζουμε και το υπόλοιπο. Ανακατεύουμε καλά και ανάβουμε το μάτι σε μέτρια προς υψηλή θερμοκρασία. Μόλις έχει ζεσταθεί καλά και βράζει, χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία και συνεχίζουμε το ανακάτεμα έως ότου αρχίζει να πήζει. Βγάζουμε από τη φωτιά και ανακατεύουμε γρήγορα και έντονα. Μοιράζουμε το μείγμα σε ποτήρια και μπολάκια ή σε φόρμα για μικρά κέικ όπως έκανα εγώ. Εάν θέλουμε τρίβουμε μπισκότο στη βάση, βάζουμε κρέμα και πασπαλίζουμε με λίγο μπισκότο ακόμη (ή φρούτα, όπως ρόδι και μπανάνα). Βάζουμε τα μπολάκια στο ψυγείο αφού κρυώσει η κρέμα. Καλή σας όρεξη!

                                                                               Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου