CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Φρουτοχυμός......με μούσμουλο .....

Φίλοι μου αγαπημένοι!!...Μετά από απουσία μερικών...πολλών ημερών έρχομαι ξανά κοντά σας και θέλω να σας πω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου 100000000000 ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείξατε, με τα τόσα πολλά μηνύματά σας που μου στείλατε και γενικά για την αγάπη σας για μένα, γνωστοί και άγνωστοι από όλο τον κόσμο!!!!...
Ναι, πράγματι έχασα την Αρχόντισσά μου, την  Κα Πελαγία  την μητέρα μου από λάθος γιατρού μέσα σε 22 μέρες....πλήρωσε τα λάθη γιατρού!!
Χαρίζω αυτή τη συνταγή για το χυμό από πολλά φρούτα που της άρεσαν, αλλά ιδιαίτερα από τα μούσμουλα που δεν πρόλαβε να φάει από την μουσμουλιά μας!!...
Καλό σου ταξίδι Αρχόντισσά μου ...για σένα....




Υλικά:
  • 5-6 μούσμουλα
  • 5-6 φράουλες
  • 1 ακτινίδιο
  • χυμό από 2 πορτοκάλια



Εκτέλεση:

Πλένουμε τις φράουλες και τα μούσμουλα. Καθαρίζουμε και κόβουμε τα φρούτα, εκτός από τα πορτοκάλια, σε μεγάλα κομμάτια. Στύβουμε τα πορτοκάλια και βάζουμε το χυμό τους και τα υπόλοιπα φρούτα στο μπλέντερ. Χτυπάμε καλά μέχρι να έχουμε ένα πηχτό μείγμα και σερβίρουμε σε ψηλό ποτήρι βάζοντας μια φράουλα για διακόσμηση!!
                                                            
                                    Στην υγειά σας...πιστεύω να σας αρέσει!!
                                                                                        
                                                                            Μαριλένα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου