CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Μυζηθροπιτάκια κρητικά με μέλι

Φίλοι μου από όλο τον κόσμο μου ζητήσατε...και μου ξανά ζητήσατε και μου στείλατε αμέτρητα μηνύματα τώρα τελευταία και σας ευχαριστώ από  καρδιάς...Οι περισσότεροι μου ζητήσατε τα μυζηθροπιτάκια τα Κρητικά!! Αλλά και εσείς όλοι οι άλλοι, άγνωστοι αλλά και γνωστοί, αυτά που μου ζητήσατε θα τα βάλω...Στείλτε μου ό,τι μηνύματα θέλετε και εγώ να ξέρετε τα διαβάζω, σας απαντάω, αλλά και παίρνουν σειρά όπως μου τα ζητάτε!! Εάν θέλετε να μου στείλετε συνταγή σας με φωτογραφίες 1-2 από το φαγητό ή το γλυκό σας, θα το κάνω και αυτό αρκεί να μου το ζητήσετε!!!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ-πολύ που συνεχίζετε και είστε κοντά μου.....
Που μου δίνετε αγάπη......
Που με ακολουθείτε και με εμπιστεύεστε....
Πάμε να κάνουμε τα μυζηθροπιτάκια μου..Τα σάλια σας θα τρέχουν...Όμως θα το πω:
-Τα αφιερώνω σε όλο τον ξενιτεμένο κόσμο μας...Και σε εσάς στην Αμερική, Νορβηγία, Γερμανία, Φιλανδία, Ολλανδία και Ρωσία, είστε οι περισσότεροι που μου τα ζητήσατε. Από ό,τι βλέπετε δεν σας χάλασα το χατήρι. Καλή σας επιτυχία!


Υλικά:

  • 700 γραμ.αλεύρι απλό
  • 1 κ.γ. μαγιά ξερή
  • 2 κ.σ. ελαιόλαδο
  • 1 κ.σ. ξύδι
  • 1/2 κ.γ. αλάτι
  • μερικές σταγόνες λεμονιού
  • λάδι για το τηγάνι
για τη γέμιση: 
  • 500 γραμ. μυζήθρα γλυκιά
  • 100 γραμ. φέτα
  • 2-3 κ.σ. ζάχαρη, αναλόγως πόσο γλυκά τα θέλετε
  • 1/2 κ.γ. κανέλα
  • 5-6 φύλλα δυόσμου ψιλοκομμένα

Εκτέλεση:

Ζεσταίνουμε ένα ποτήρι του νερού νερό, ίσα να ζεσταθεί. Παίρνουμε μια λεκάνη βάζω μέσα τη μαγιά, το αλάτι, το λάδι, το λεμόνι, το ξύδι και το χλιαρό νερό. Τα λιώνουμε με το χέρι, αρχίζουμε και ρίχνω λίγο λίγο το αλεύρι μέχρι να κάνουμε ένα ζυμάρι μαλακό που να πλάθεται και να μην μας κολλάει στα χέρια. Καλύπτουμε με μια πετσέτα καθαρή και αφήνουμε μέχρι να φουσκώσει. Φτιάχνουμε μπαλάκια, ανοίγουμε φύλλα και τα γεμίζουμε. Βάζουμε μπόλικο λάδι στο τηγάνι, αφήνουμε να ζεσταθεί και αρχίζουμε να τα τηγανίζουμε σε μέτρια φωτιά. Τα βάζουμε σε χαρτί κουζίνας αφού ψηθούν, τα σερβίρουμε ζεστά με μέλι....εγώ χρησιμοποιώ πάντα το καλύτερο κρητικό μέλι Dina's... κανέλα και με ένα τσάι ζεστό, ή με μια ρακή ή ακόμα και σκέτα! Πιστεύω να σας βοηθήσουν οι φωτογραφίες μου για να ανοίξετε τα φύλλα για τα κρητικά μυζηθροπιτάκια μου! Σας δείχνω τρια διαφορετικά, στρογγυλά, σα φλογέρες και γεμιστά μεγάλα σαν πιτούλες. Όσο ζυμάρι σας μείνει, μπορείτε να το βάλετε στην κατάψυξη μέχρι και έξι μήνες, αλλά και τα μυζηθροπιτάκια τα βάζετε σε δισκάκι, τα τοποθετείτε στην κατάψυξη και τα βγάζετε μια ώρα πριν τα τηγανίσετε.
                                  Καλή απόλαυση με ένα ποτηράκι ρακή!
                                                                              Μαριλένα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου