CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Κουλουράκια λαδιού!!!!

Αθηνούλα...Ήρθα σπίτι σου και με κέρασες αυτά τα καταπληκτικά κουλουράκια λαδιού που έφτιαξες  και μου άρεσαν τρομερά...Μου έδωσες αμέσως τη συνταγή σου και εγώ φυσικά θα τη δώσω στα καλά μου φιλαράκια που μπαίνουν εδώ στο Blog μου! Φίλοι μου, θα τα λατρέψετε, έχουν τόσα μα τόσα αρωματικά υλικά που θα σας αρέσουν σίγουρα.
Είναι πολύ εύκολα...Γρήγορα αλλά και πολύ, μα πολύ νόστιμα, εάν θέλετε έρχομαι να σας βοηθήσω στην κουζίνα σας..Πάμε γρήγορα!!!! Αθηνούλα μου, σε ευχαριστούμε όλοι εμείς για τη συνταγή σου!


Υλικά:
  • 1 κ.σ. κανέλα κοπανισμένη
  • 1 κ.γ. γαρύφαλλα κοπανισμένα
  • 1 λεμόνι, το ξύσμα του
  • 1 ποτήρι του κρασιού κονιάκ ή κάποιο ποτό που σας αρέσει εσάς καλύτερα
  • 1 και 1/2 ποτήρι νερού λάδι
  • 1/2 ποτήρι νερού αλισίβα (αλουσιά)
  • 1/2 ποτήρι του νερού χυμό από πορτοκάλι
  • 1 και 1/2 ποτήρι του νερού ζάχαρη
  • 1 κ.γ. σόδα
  • 1 μπέικιν πάουντερ
  • 1 και 1/2 κιλό αλεύρι απλό
  • λαδόκολλα

Εκτέλεση: 

Παίρνουμε ένα μεγάλο μπολ και ρίχνουμε μέσα το λάδι και το χτυπάμε με το μίξερ χεριού μέχρι να ασπρίσει καλά, προσθέτουμε τη ζάχαρη, την αλουσιά, το χυμό από το πορτοκάλι και δουλεύουμε καλά το μείγμα μας. Θέλουμε να λιώσουν καλά και ιδιαιτέρως η ζάχαρη. Στη συνέχεια ρίχνουμε το ξύσμα από το λεμόνι μας, το κονιάκ, την κανέλα και το τριμμένο γαρύφαλλο. Θα πάρουμε τώρα το αλεύρι μας και θα βάλουμε μέσα τη σόδα, το μπέικιν και θα τα ανακατέψουμε, αρχίζουμε να τα ρίχνουμε μέσα στο μπολ και ζυμώνουμε με τα χέρια μας. Θέλουμε η ζύμη μας να είναι όχι πολύ μαλακιά, να πλάθετε.
Παίρνουμε κομμάτια από το ζυμάρι και αρχίζουμε να πλάθουμε κουλουράκια, στο ταψί μας βάζουμε λαδόκολλα και τοποθετούμε τα κουλουράκια μας. Μην τα βάζετε κοντά το ένα στο άλλο, για να μην σας κολλήσουν. Τα ψήνουμε στον φούρνο στους 180 βαθμούς για 15 με 20 λεπτά, θέλουμε να πάρουν χρώμα. Προσοχή να μην σας καούν.....Έτοιμα τα κουλουράκια σας για τον καφέ σας..
Το τσάι σας..
Το σχολείο...
Το γραφείο....
                                                    Καλή σας επιτυχία και καλοφάγωτα....
                                                                                                 Μαριλένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου