CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Σοκολάτες με καρύδια

Σοκολατάκια...Θεέ μου, τι πειρασμός αλήθεια!!!!!!..Σοκολάτα να είναι και όπως να είναι ...ο ουρανίσκος μου θέλει και το έχει ανάγκη..Εσάς;;;  Εεεε!!!!!...Τότε τί περιμένετε;..Κάντε τις μα τόσες συνταγές σας έχω δώσει, τις κάνατε όλες;..Ε!!!...Και τι έγινε;..έχετε να πάρετε ακόμα κι άλλες πολλές..πολλές.....
Σοκολάτα φίλοι μου θέλω τώρααααααααααα....


Υλικά:
  • 500 γραμμ. κουβερτούρα
  • 100 γραμμ. ζαχαρούχο γάλα
  • 150 γραμμ. καρύδια κομμένα σε μικρά κομματάκια
  • 1 κουταλάκι του γλυκού ποτό με κάποιο άρωμα που σας αρέσει
  • λαδόκολλα


Εκτέλεση:

Παίρνουμε μια κατσαρόλα μεγάλη με λίγο νερό και μέσα βάζουμε μια πιο μικρή κατσαρόλα και
λιώνουμε σε μπεν μαρί την κουβερτούρα μαζί με το γάλα, ανακατεύουμε με μια ξύλινη κουτάλα. Βγάζουμε από τη φωτιά, ανακατεύουμε καλά και ρίχνουμε τα καρύδια μέσα. Τέλος, ρίχνετε και το ποτό της αρεσκείας σας.
 Σε ένα ταψί στρώνουμε τη λαδόκολλα, ρίχνουμε το μείγμα, απλώνουμε ομοιόμορφα και το βάζουμε στο ψυγείο. Σε μια ώρα περίπου το χαράζουμε σε παράλληλα μικρά κομμάτια ή σε ό,τι σχήμα θέλουμε εμείς και το ξαναβάζουμε στο ψυγείο να παγώσει καλά. Διατηρούμε τις σοκολάτες σε τάπερ μέσα στο ψυγείο.Το Χειμώνα τις διατηρώ πάντα σε θερμοκρασία δωματίου για να μην μου ασπρίζουν.
Αααα!!!!!....
Ο ουρανίσκος μου γλύκανε! Εάν λοιπόν θέλετε και εσείς να γλυκαθείτε, κάντε μια δόση και θα με θυμηθείτε!!
                                                Μαριλένα με γλυκό ουρανίσκο!!!!!!...χα!!!...χα!!!!!!!...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου