CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Βίδες στο φούρνο με αλλαντικά

Γεια σας...γεια σας φίλοι μου αγαπημένοι!!!...σήμερα μας μαγείρεψε η κόρη μου ένα φαγητό από ό,τι υλικά υπήρχαν στο ψυγείο μας μέσα και σας λέω ότι ήταν καταπληκτικό, νόστιμο και πολύ -  πολύ γρήγορο!!!
Κάντε το, δοκιμάστε το, γευτείτε το και θα λέτε...μου!!..μου!!!!!!...τι νοστιμιά!!!!...κόλαση σωστή....



Υλικά:
  • 1 πακέτο βίδες
  • 3 λουκάνικα
  • 5-6 φέτες μπέικον
  • 5-6 φέτες σαλάμι αέρος
  • 1 μεσαία κρέμα γάλακτος
  • 150 γραμμάρια τυρί τριμμένο, κεφαλοτύρι ή όποιο έχετε, για το μείγμα και για πασπάλισμα

Εκτέλεση:

Βράζουμε τις βίδες al dente και τις σουρώνουμε καλά. Κόβουμε τα αλλαντικά σε μικρά κομμάτια και τα προσθέτουμε μαζί με το τυρί στα μακαρόνια μέσα σε ένα ταψί. Ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος και το υπόλοιπο τυρί από πάνω. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 20-25 λεπτά. Τα σερβίρουμε ζεστά!...Φυσικά με μία σαλάτα της αρεσκείας σας.....καλή σας επιτυχία φίλοι μου!!

                                                                                                   Καλή σας όρεξη.
                                                                                                        Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου