CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Πρασόπιτα

Μια πίτα λέω να κάνουμε σήμερα, τώρα που είναι η εποχή των πράσων. Μια απλή, νόστιμη και εύκολη πρασόπιτα..Κάποτε θυμάμαι όταν ήμουν μικρή και έψηνε η μητέρα μου πράσα έλεγα:
-Τι είναι αυτό το φαγητό ρε Μάνα;;..χάι μου!!
Και τώρα το τρώω το πράσο όπως και νάνε... αλλά και η πρασόπιτά μου δεν παίζετε σας λέω!!!
Εεεεεε!!! Άμα δεν παινέψω το σπίτι μου, θα πέσει να με πλακώσει...έτσι δεν λένε;;;....καλή σας επιτυχία φίλοι μου!!!


Υλικά:
  • 1 πακέτο φύλλο σφολιάτας για πίτες
  • 8-10 πράσα, κομμένα σε κομμάτια μικρά
  • 3-4 φύλλα γούλα, κομμένα σε μικρά κομμάτια
  • 1 ματσάκι μάραθο ψιλοκομμένο
  • 500 γραμμ. σπανάκι κομμένο
  • 1 κρεμμύδι ξερό, κομμένο σε ροδέλες
  • 1/2 φλιτζάνι λάδι
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • κύμινο
  • 150 γραμμ. φέτα 


Εκτέλεση:

Βάζω σε μια μεγάλη κατσαρόλα το λάδι να ζεσταθεί και ρίχνω το κρεμμύδι. Ανακατεύω για λίγο, μετά βάζω το μάραθο και ανακατεύω για 5-6 λεπτά. Ρίχνω τα πράσα και τις τρούλες από το κολοκύθι. Τα ανακατεύω και ρίχνω λίγο αλάτι. Έχω ζεστό νερό και βάζω ένα ποτήρι του κρασιού, τα αφήνω λίγο και μετά από 15-20 λεπτά ρίχνω και το σπανάκι. Ανακατεύω καλά και ρίχνω λίγο ζεστό νερό ακόμα. Αφήνω πάλι το φαγητό χωρίς να ανακατεύω και δοκιμάζω όταν είναι έτοιμο, για να ρίξω το πιπέρι και το κύμινο. Βάζω τα χόρτα σε τρυπητήρι να φύγουν τα υγρά τους.
Λαδώνω το ταψί καλά και βάζω ένα φύλλο, μετά τη γέμιση, από πάνω φέτα τριμμένη και ξανά άλλο ένα φύλλο. Το τρυπάω με ένα πιρούνι σε μερικά σημεία. Προθερμαίνω τον φούρνο στους 220 βαθμούς. Αλείφω την επιφάνεια της πίτας με μια κουταλιά της σούπας λάδι και την ψήνω για 45-50 λεπτά μέχρι να ροδίσει.
Αφού κρυώσει λίγο, το σερβίρω σε κομμάτια.
Καλή σας όρεξη φίλοι μου με μια νόστιμη πίτα από τα χεράκια σας!

                                                                Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου