CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Συκώτι πανέ...μοσχαρίσιο!!!

Λοιπόν, η ανηψιά μου... Η Ντίνα ήθελε σήμερα να μου κάνει το τραπέζι, εγώ;..Όλο χάρη πήγα να δω τι καλό μου μου έχει ψήσει..Τι να δω; Συκώτι πανέ με πατάτες τηγανιτές και μια σπέσιαλ σαλάτα!!Μπράβο Ντίνα και μου είπε και πώς τα έψησε και σας το γράφω..Έτσι απλά...Φάγαμε τα είπαμε και τα λέμε συχνά..


Υλικά:
  • 1 κιλό μοσχαρίσιο συκώτι σε φέτες
  • 150 γραμμ. τριμμένη φρυγανιά
  • 1 αυγό
  • 5-6 κ.σ. αλεύρι
  • πιπέρι, αλάτι
  • 1-2 κ.σ. νερό
  • 1 κ.γ. λάδι
Εκτέλεση:

Λέμε στον κρεοπώλη μας να μας κόψει σε λεπτές φέτες το συκώτι, περίπου 2 δάχτυλα πάχος, εμένα έτσι μου αρέσει. Το πλένουμε και το αφήνουμε στο σουρωτήρι για λίγο να φύγουν τα νερά.
 Βάζουμε σε μπολ το αλεύρι και ρίχνουμε το αλάτι και το πιπέρι και τα ανακατεύουμε να πάνε παντού όλα τα υλικά, βουτάμε ένα -ένα τα κομμάτια συκώτι για να πάει παντού το αλεύρι και χτυπάμε το αυγό με λίγο νερό. Βουτάμε τα κομμάτια στο αυγό που το έχουμε χτυπήσει λίγο με ένα πιρούνι, μετά στη φρυγανιά και τα τηγανίζουμε. Προσοχή να μην είναι πολύ δυνατή η φωτιά και σας ψηθεί απ' έξω και μέσα είναι άψητο!!
Δοκιμάστε το και είναι ένα φαγητό που πρέπει να το τρώνε μικροί και μεγάλοι!!
                                                                                             Καλή σας όρεξη..
                                                                                                   Μαριλένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου