CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Σούπα με πράσα...καρότα.....και ....διαβάστε την...

Έμαθα να τρώω πολλά πράγματα μετά από πολλά χρόνια μαγειρικής, πράγματα που μου ήταν αδύνατον να τα έτρωγα ό,τι και αν μου έκανε η μητέρα μου και ο πατέρας μου και το ίδιο μου έκαναν και μου κάνουν και εμένα τα παιδιά μου!!..Βλέπω ό,τι έχασα και έχανα, τόσες μα τόσες γεύσεις που λέω μέσα μου :
- που πάω;
- τι χάνω;
- και ...στην ουσία δεν τα δοκιμάζω και βλέπουμε στη συνέχεια;...
Έτσι έκανα με μπόλικα πράγματα...φαγητά...φρούτα...κρέατα και ό,τι μπορεί κανείς να βάλει στο μυαλό του!!
Θα με ρωτήσετε:..- το πέτυχες;...
Σας απαντώ λοιπόν:
-Εεε!!..Όχι λοιπόν...όμως κατάφερα να φάω περισσότερα από όσα νόμιζα!! ...και να που σήμερα θα κάνουμε μια τρομερή σούπα που αν δεν την δοκίμαζα δεν θα την έτρωγα πουθενά!!..
Είναι μια εύκολη, νόστιμη και γρήγορη σούπα που αξίζει να την δοκιμάσετε...πάμε..έχει αρώματα, χρώματα και γεύση....



Υλικά:

  • 5 πράσα πλυμένα και κομμένα σε ροδέλες
  • 4 πατάτες μέτριες, κομμένες σε μέτρια κομμάτια
  • 2 καρότα κομμένα σε λεπτές ροδέλες
  • 2 μέτρια ξερά κρεμμύδια κομμένα σε λεπτές ροδέλες
  • 1/2 φλιτζάνι του καφέ λάδι 
  • μαϊντανό
  • αλάτι, πιπέρι
  • 1 λεμόνι, το χυμό του  


Εκτέλεση:

Καθαρίζουμε , πλένουμε και κόβουμε όλα τα λαχανικά μας όπως σας έχω πει παραπάνω και θα δείτε και τις φωτογραφίες μου. Παίρνουμε μια μεγάλη κατσαρόλα και ρίχνουμε μέσα το λάδι μας με τα κομμένα λαχανικά, πρώτα τα πράσα μετά τα κρεμμύδια και τώρα τα καρότα, ρίχνουμε από πάνω τους λίγο αλάτι για να βγάλουν ελάχιστα υγρά, τα ανακατεύουμε καλά και τα τσιγαρίζουμε για 8 με 10 λεπτά περίπου, μετά από τα 10 λεπτά έχουμε ζεστάνει 1 λίτρο νερό καλά και ανοίγουμε το μάτι τέρμα, ρίχνουμε το νερό και τις πατάτες και τα ανακατεύουμε. Μόλις πάρει βράση, το χαμηλώνουμε, ρίχνουμε μαϊντανό και το αφήνουμε να βράσει περίπου 30 λεπτά. Δοκιμάζουμε να δούμε αν είναι έτοιμη η σούπα μας, ρίχνουμε από πάνω το πιπέρι, λίγο αλάτι ακόμα και στα πιάτα μας τον χυμό από το λεμόνι!
Σερβίρουμε τη  σούπα μας ζεστή και με μπόλικα κρουτόν ή ψωμί φρυγανισμένο!

                                               Καλή σας όρεξη ..
                                                                 Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου