CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Φαβοκεφτέδες...Οι νόστιμοι...Γρήγοροι....

Γεια σας και χαρά σας και η Μαριλένα στα όνειρά σας, φίλοι μου! Άργησα και αυτή τη φορά να σας γράψω κάτι καινούργιο...κάτι νέο...Είμαι καλά πάντως αν αφαιρέσω τους πόνους της μέσης μου...το τσουxτερό κρύο που περάσαμε φέτος...Δεν λέει να φύγει ο Χειμώνας και δεν ξέρω αν σας αρέσει...Εμένα πάντως είναι ο καλύτερος μου...Χειμώνας....Βόλτες με τον σκύλο μου και με το άλλο χέρι να βγάζω φωτογραφίες και να τις βλέπετε στο Facebook μου!!
Άρχισα την πολυλογία μου ξανά...Λοιπόν, σήμερα λέω να σας γράψω μια συνταγή που εμένα μου αρέσει...Εδώ δεν ξέρω αν τους τρώτε όλοι, αλλά σας πληροφορώ ότι θα γίνει το αγαπημένο σας φαγητό...μεζεδάκι..και μπορείτε έτσι να μην πετάτε τη φάβα που σας μένει από την προηγούμενη μέρα!! Τους έκανε η κόρη μου η Πάμελα και είναι ..Μιαμ!! ..Μιαμ!!! Πάμε στην κουζίνα...σας την στέλνω να σας βοηθήσει!..Μπορείτε να τους φάτε κάθε ώρα και στιγμή...Ακόμα και εσείς που νηστεύετε!



Υλικά:
  • 500 γραμμάρια φάβα βρασμένη (καλύτερα από την προηγούμενη μέρα)
  • 1/2 ματσάκι ψιλοκομμένο μαϊντανό
  • 2 ξερά κρεμμύδια ψιλοκομμένα
  • 2 φέτες ψωμί μπαγιάτικο τριμμένο
  • 2-3 φρυγανιές τριμμένες (εάν δεν έχετε ψωμί ή φρυγανιά βάζετε ότι έχετε)
  • 2 πιπεριές Φλωρίνης σε κομμάτια μικρά
  • 5-6 κ. σ. λάδι
  • αλάτι, φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι, πάπρικα
  • αλεύρι για να κυλίσουμε τους φαβοκεφτέδες πριν το τηγάνισμα
  • λάδι μπόλικο για το τηγάνι

Εκτέλεση:

Παίρνουμε τη χθεσινή φάβα από το ψυγείο και την βάζουμε σε ένα μπολ, προσθέτουμε όλα τα υλικά και τα πλάθουμε καλά, το αφήνουμε λίγο να ξεκουραστεί και μετά πλάθουμε το μείγμα μας σε κεφτέδες στρογγυλούς και τους πιέζουμε λίγο από πάνω. Κυλάμε τους κεφτέδες μας από μπόλικο αλεύρι που έχουμε σε ένα πιάτο.Έχουμε έτοιμο το τηγάνι με το λάδι και αρχίζουμε να τους μαγειρεύουμε...Για να μοσχομυρίσουν τα σπίτια μας!
Προσοχή όταν τους γυρνάτε στο τηγάνι να μην σας τρυπήσουν, για 2-3 λεπτά από την κάθε πλευρά μέχρι να χρυσίσουν και όχι πολύ δυνατή φωτιά. Τους βάζουμε σε χαρτί κουζίνας και τους προσφέρετε ζεστούς  με σαλάτα, τηγανητές πατάτες και  κρασάκι!!..Αλλά και με πιτούλες με γιαουρτάκι...
Βλέπετε φωτογραφίες που τους έκανε η κόρη μου!!!
                                                                         Καλή σας όρεξη και στην υγειά σας!!
                                                                                                Μαριλένα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου