CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Πατάτες Ογκρατέν της Λίας, εύκολο, νόστιμο για κάθε ώρα και στιγμή

Τώρα που έκλεισα τον ένα χρόνο, θα πρέπει να σας κάνω ένα φαγητό και να σας κεράσω ένα γλυκό έτσι κάνουμε εμείς εδώ στη Κρήτη, εξάλλου η φιλοξενία μας είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο που έχει επισκεφτεί το όμορφο νησί μας
Έτσι, λοιπόν, αποφάσισε η κόρη μου η Λία να μας κάνει ένα φαγητό που το τρώνε όλοι μικροί μεγάλοι, γιατί φυσικά είναι από πατάτες και ποιος δεν τις τρώει;;;Όσο για το γλυκό μου;; άστε να το σκεφτώ ακόμα για λίγο και πιστεύω να σας κάνω καμιά έκπληξη χωρίς να σας πω και να το δείτε αμέσως γραμμένο στη σελίδα μου...πάμε λοιπόν να δείτε τη συνταγή της Λία που την ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που με βοηθάει και αυτή για να κάνουμε αυτή τη σελίδα,σε ευχαριστώ Καρδιά μου πολλή και να ξέρεις ότι σ' αγαπώ τόσο όσο δεν μπορεί ο νους του ανθρώπου να βάλει και πάντα θα είμαι κοντά σου ότι και αν χρειαστεί και στα εύκολα και στα δύσκολα, σ' αγαπώ η μαμά σου Μαριλένα...




Υλικά: 

  • 1 κιλό πατάτες(τις καθαρίζω, τις κόβω στρογγυλές και λεπτές σε πάχος,τις αφήνω στο σουρωτήρι)
  • 150 γραμμάρια μπέικον ή ζαμπόν (το κόβουμε σε μικρά κομμάτια)
  • 1 κουτί κρέμα γάλακτος
  • 150 γραμμάρια τυρί τριμμένο κεφαλοτύρι
  • 100 γραμμάρια τυρί ό,τι θέλετε για γαρνίρισμα τέλος
  • 150 γραμμάρια τυρί τριμμένο ή σε μικρά κομμάτια γκούντα
  • αλάτι, πιπέρι: κόκκινο-μαύρο-άσπρο
  • 1 ταψί μετρίου μεγέθους



Εκτέλεση: 

Ανοίγουμε τον φούρνο μας στους 180 βαθμούς και τάκα-τάκα βάζουμε στο ταψί μας μία στρώση πατάτες (τις αλατίζουμε ελαφριά γιατί είναι το μπέικον και τα τυριά, θέλει προσοχή λοιπόν),από πάνω ρίχνουμε τα τυριά και το μπέικον,έτσι θα συνεχίσουμε μέχρι να τελειώσουν τα υλικά μας όλα.
Στην τελευταία στρώση θα ρίξουμε την κρέμα γάλακτος(χωρίς να την χτυπήσουμε,όπως είναι) και το τελευταίο τυρί(τα 100 γραμμ.), για να μας κάνει μία κρούστα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ.
Ψήνετε στον προθερμασμένο φούρνο μας στους 180 βαθμούς για 1 ώρα και 20 λεπτά περίπου, ίσως ο δικό σας φούρνος να θέλει λιγότερο;;..πιρουνίστε βαθιά τις πατάτες πριν τις βγάλετε να έχουν μαλακώσει και να έχουν την κρούστα που βλέπετε στις φωτογραφίες μου.


Καλή σας όρεξη από μένα και τη Λία μου.

1 σχόλιο:

  1. Μπράβο σου Λία για το υπέροχο φαγάκι που μας ετοίμασες! Νομίζω ότι ακολουθείς τα χνάρια της χρυσοχέρας μαμάς σου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή