CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Ρεβύθια σούπα



Σήμερα μου έκανε τραπέζι η Πόπη...Τι;;;..μία σούπα μα τι σούπα;;;Σούπα ρεβύθια,τα καλύτερά μου. Μπράβο ρε Πόπη τα συγχαρητήρια μου ήταν σκέτη μαγεία το φαγητό σου,πότε θα μου τα ξανα φτιάξεις;;Σε ευχαριστώώώώ..
                                                 
 

Υλικά:
  • 600 γραμμάρια ρεβύθια
  • 1 κρεμμύδι ξερό(το τρίβω στην ξύστρα)
  • 2 λεμόνια(ο χυμός τους)
  • 1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
  • 2 κουταλιές της σούπας αλεύρι
  • αλάτι,πιπέρι(μαύρο,άσπρο,κόκκινο)


Βάζω τα ρεβύθια από το προηγούμενο βράδυ σε ζεστό νερό,τα αφήνω μέχρι το άλλο πρωί,τα σουρώνω τα ξεπλένω,σε μία κατσαρόλα βάζω το λάδι,το κρεμμύδι,τα ρεβίθια μαζί και 2-3 ποτήρια ζεστό νερό, τα αφήνω σε χαμηλή φωτιά μέχρι να ψηθούν,τα κοιτάζω πότε-πότε και προσθέτω ζεστό νερό ξανά εάν χρειαστεί μέχρι να ψηθούν και να χυλώσουν. Ρίχνω αλάτι ,ανακατεύω,παίρνω το χυμό από τα λεμόνια και το βάζω σε ένα μπολ βάζω και το αλεύρι,ανακατεύω καλά και με μία κουτάλα παίρνω λίγο-λίγο από το ζουμί από τα ψημένα ρεβίθια και ανακατεύω,τώρα θα πάρω το σουρωτήρι και το ρίχνω μέσα στο φαγητό,το αφήνω να πάρει μία βράση για 5-6 λεπτά και το κλείνω. Τα σερβίρω με πιπέρι,ένα καλό κρασί,κόψτε και κανένα ξερό κρεμμύδι στα 4 κομμάτια,τι μας λείπει ακόμα;;; μα το ψωμί...
             
 Καλή σας όρεξη και στην υγειά σας και  της Πόπης που μου έκανε το τραπέζι σήμερα!
                                                                       Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου