CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Σπετσοφάι με λουκάνικα χωριάτικα, το νόστιμοοο!!!


Σήμερα λέω να κάνουμε ένα σπετσοφάι γρήγορο και νόστιμο για τις δύσκολες μέρες που δουλεύουμε και δεν έχουμε χρόνο, πεινάμε σαν λύκοι!!!..και συνάμα περιμένουμε φίλους.
Παναγίτσα μου τι θα τους κεράσω;;….Α!! μπά!!! δεν θα σκάσω γιατί έχω κιόλας την συνταγή στο χέρι μου, πάμε φίλοι μου και όλα θα φτιάξουν και θα φάμε καλά όπως κάθε φοράαααα!!!...


 Υλικά:
  • 3 λουκάνικα χωριάτικα, πικάντικα ή τα σκέτα(ότι αρέσει σε σας)
  • 3 κόκκινες πιπεριές κέρατο, χοντροκομμένες
  • 3 πράσινες πιπεριές κέρατο, χοντροκομμένες
  • 1 κουταλάκι του γλυκού πελτέ ή κετς- απ
  • 2 ντομάτες ώριμες κομμένες σε μικρά κομμάτια
  • 1/3 φλιτζάνι του τσαγιού λάδι
  • Πιπέρι και ελάχιστο αλάτι


Εκτέλεση:
Κόβουμε τα λουκάνικα σε ροδέλες και όλα τα υπόλοιπα υλικά όπως σας έχω πει παραπάνω, παίρνουμε ένα μεγάλο τηγάνι και βάζουμε μέσα τα λουκάνικα( χωρίς λάδι τώρα), τα τσιγαρίζω λίγο να πάρουν χρώμα, εάν βγάλουν  μπόλικο λάδι το πετάμε ή αν θέλετε το αφήνετε και σε αυτό το λάδι συνεχίζεται  οπότε δεν χρησιμοποιείτε το άλλο που σας έχω πει πιο πάνω. Τα βγάζετε από το τηγάνι και ρίχνεται τις πιπεριές τις τσιγαρίζεται  καλά και αυτές, την κομμένη ντομάτα την ψήνουμε  λίγο, ρίχνουμε  και τον πελτέ, αφήνουμε λίγο να πάρει άρωμα και τώρα στο τέλος ρίχνουμε  και τα τσιγαρισμένα λουκάνικα, ελάχιστο αλάτι, χαμηλώνω τη φωτιά και τα αφήνω να μείνουν με το λάδι τους, σας λέω ότι εάν δεν βλέπετε να έχει λάδι να βάλετε και την ποσότητα που σας γράφω παραπάνω, αξίζει σε αυτό το φαγητό λίγο παραπάνω λάδι.
Έτοιμο και το σπετσοφάι μας, το σερβίρετε με κόκκινο κρασί, πιπέρι  και αυτό που δεν πρέπει να ξεχάσετε ψωμί, αρκετό ψωμί γιατί έχετε πετύχει μια σάλτσα πειρασμός!!!
                                              Καλή σας όρεξη και στην υγειά σας.
                                                              Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου