CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Πως θα έχουμε και πως θα διατηρήσουμε τα κάστανα για όλο το χρόνο




Όταν θα έχουμε κάστανα μπορούμε να κάνουμε αρκετά, από φαγητά, γλυκά ακόμα και σαλάτες, το κακό είναι ότι δεν έχουμε όποτε τα θέλουμε γι αυτό είμαι εγώ εδώ θα σας πω πως θα έχετε όλο το χρόνο κάστανα. Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να πάρετε καλά κάστανα και όταν οι τιμές τους πέσουν, θα τα βράσετε περίπου όσο να είναι ψημένα και κάπως μαλακά, σας έχω δώσει μπόλικες συνταγές  για αυτά οπότε κοιτάξτε και εκεί όλο και κάτι θα σας φανεί χρήσιμο.
Αφού τα βράσετε(μην ξεχνάτε ότι τα κόβετε λίγο με το μαχαίρι πριν τα βράσετε), θα τα αφήσετε να κρυώσουν καλά και μετά θα τα καθαρίσετε με ένα κοφτερό μαχαίρι, θα τα βάλετε σε μικρά σακουλάκια, γράφοντας τι είναι, την ημερομηνία, θα τα βάλετε στην κατάψυξη και θα τα βγάλετε όταν θέλετε να τα χρησιμοποιήσετε.
Αυτό ήταν φίλοι μου το μεγάλο πράγμα!!! Εεε!!!!! Μη μου πείτε ότι κουραστήκατε κιόλας. Θα πάρετε όσα κάστανα θέλετε, όσα σακουλάκια θέλετε και αυτό ήταν!!!!!
                                                
 Καλή σας επιτυχία και καλοφάγωτα!!!
                                                                              Μαριλένα

8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Κυρία Σούλα καλησπέρα! Εγώ δεν έχω δει αυτή τη διαφορά στη γεύση τους.Θα το προσέξω και θα δω.Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. Αν τα βράσουν λίγο και μετά τα βάλω στη κατάφιξη. διατηρουνται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αβραστα ποσο καιρο διατηρούνται στη κατάψυξη....
    Καλησπέρα σας καλες γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 3 μήνες στην κατάψυξη και 1-2 εβδομάδες στο ψυγείο.σε ειδικά σακουλάκια για ψυγείο και ειδικά για την κατάψυξη σακουλάκια που είναι για ψύξη.Πιστευο να βοήθησα στο θέμα αποθήκευση κάστανων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή